Oh ja Born To Run, die mag ook wel blijven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik opteer juist voor Jungleland en Born To Run. The River, Badlands en Thunder Road gedoog ik.
Oh shit, nu weten jullie mijn kloonquote:
Dartsen, schaatsen, Top2000... ik kom echt schermen tekortquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:45 schreef Zorro het volgende:
Zo, gedoucht, en flink boodschappen gedaan.
Ik zit er weer klaar voor.
Uiteraards het dartsen ernaast
Pinkpop?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die zijn ook echt hard gestegen de laatste jaren, weet niet zo 1 2 3 waardoor dat zou komen. Ik wist nog dat the chain rond 500 zat een paar jaar geleden en nu zit het gewoon in de top 100
Mein gott jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast voor wanneer Bruce de dodenbonus krijgt
Lekker hoor pastaquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
Gaat er nog iemand aan de pasta met ballen vanavond?
[ afbeelding ]
Had mijn roze hoedje van 2011 nog op op de zoom vannacht.quote:
En No Surrender.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik opteer juist voor Jungleland en Born To Run. The River, Badlands en Thunder Road gedoog ik.
Essie!quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh shit, nu weten jullie mijn kloon
Ohgod houd op hoorquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik houd m'n hart vast voor wanneer Bruce de dodenbonus krijgt
Goeie ballenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Nou daar zie ik anders niks vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |