Ditquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:43 schreef Kanaroe het volgende:
Man, ik heb zo'n grondstoffelijke hekel aan Bruce's muziek
Dat heb ik met ABBAquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom liever in de fase dat Fleetwood Mac twee keer per uur voorbij komt.
Het zit al in een vase, dus dat is makkelijk.quote:
Mijn schoonmoeder vindt eigenlijk alles wel goed, zolang er maar iemand piano speelt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Waarom vonden ze je schoonouders zo goed?
5x geweest, komen ook nog 13x.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja Fleetwood Mac is ook nog nauwelijks langs geweest, alleen met hun 60's werk en Seven Wonders volgens mij
die zijn ook echt hard gestegen de laatste jaren, weet niet zo 1 2 3 waardoor dat zou komen. Ik wist nog dat the chain rond 500 zat een paar jaar geleden en nu zit het gewoon in de top 100quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja Fleetwood Mac is ook nog nauwelijks langs geweest, alleen met hun 60's werk en Seven Wonders volgens mij
Heb Big Love ook al voorbij horen komen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat je dat tegen Cullen moet zeggen nuquote:
Ik opteer juist voor Jungleland en Born To Run. The River, Badlands en Thunder Road gedoog ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
12x te vaak. The River mag blijven.
Ik houd m'n hart vast voor wanneer Bruce de dodenbonus krijgtquote:
Denk dat ie het wel weetquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat tegen Cullen moet zeggen nu
Dan klopt het laatste gedeelte met het eerste gedeelte van je verhaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:45 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder vindt eigenlijk alles wel goed, zolang er maar iemand piano speelt.
Ben nog een keer met de schoonfam naar Muse geweest, zij vond het met name leuk toen Matt piano speelde.
Jungleland Stemlijstquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik opteer juist voor Jungleland en Born To Run. The River, Badlands en Thunder Road gedoog ik.
SPOILERSquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
die zijn ook echt hard gestegen de laatste jaren, weet niet zo 1 2 3 waardoor dat zou komen. Ik wist nog dat the chain rond 500 zat een paar jaar geleden en nu zit het gewoon in de top 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |