Mee eens, het voelt een beetje als de aldi-variant op 60's soulquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Maar nog steeds niet briljant.
En wat vonden jouw schoonouders van de Teskey Brothers?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Mijn schoonouders zijn naar een concert van de Teskey Brothers geweest, ze vonden hun best goed.
Wij wel voor haar!!!quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:40 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn zusje heeft hierop gestemd.
Ik heb geen pics voor jullie
En dan de live-versie, want dat vindt men zo leuk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:42 schreef MTheBassman het volgende:
het is geen top 2000 zonder 4 keer per dag broes met hetzelfde muzikale behang te horen.
Waarom vonden ze je schoonouders zo goed?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:41 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Mijn schoonouders zijn naar een concert van de Teskey Brothers geweest, ze vonden hun best goed.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
En wat vonden jouw schoonouders van de Teskey Brothers?
Prachtig toch.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, komen we in de fase van de lijst dat Bruce elke twee uur voorbij komt?
Hier zit adriaantje niet op te wachten. Vroeger had je dat met de Beatles en de Stones, maar die hebben nu het grootste deel van hun noteringen er al doorheen gejaagd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:42 schreef PippenScottie het volgende:
Oeh, komen we in de fase van de lijst dat Bruce elke twee uur voorbij komt?
Geen idee. Eigenlijk ook nooit naar de tekst geluisterd. Weet alleen dat Brown Sugar ook slang is voor heroinequote:Op dinsdag 28 december 2021 16:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wie is die slaveneigenaar die het zware meisje laat schreeuwen in die metafoor?
Ik kom liever in de fase dat Fleetwood Mac twee keer per uur voorbij komt.quote:
Ruim je het zelf wel op?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom liever in de fase dat Fleetwood Mac twee keer per uur voorbij komt.
Daar weet jij alles vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, dit lijkt op Nergens Goed Voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |