Als geboren Zwollenaar ga ik hier niet mijn blauwvingers aan brandenquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Als Tukker wil ik toch even benadrukken dat deze meuk uit Salland komt!
Al geweest tussen 11:30 en 12:00quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt het Bassie en Adriaan nummertje nog??
Is vanmiddag al geweest.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dus een Tukker is geen Bökker. Mooi, besproken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Als Tukker wil ik toch even benadrukken dat deze meuk uit Salland komt!
Allang geweest in vol ornaatquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
al geweest van 11 tot 12 vandaag.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die is in 3 topics besproken vanochtend. Gifjes genotquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kende die wel oprecht eerderquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:16 schreef Isorden het volgende:
En zoals eerder besproken, origineel van Groove Coverage
Er zijn mensen die dan buiten aan het werk zijn...quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:17 schreef TommyL0204 het volgende:
Die
[..]
Die is in 3 topics besproken vanochtend. Gifjes genot
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Huh, wat? Maan ligt in de schaduw?
- Marco
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Er zin mensen die verder luisteren als ze naar buiten gaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dan buiten aan het werk zijn...![]()
![]()
Zo heb ik Neil in 19x concerten nog nooit Cowgirl in the Sand zien spelen. Wel steeds in de concerten voor of na het concert waar ik was weet je welquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij mij spelen mijn favoriete artiesten altijd precies de verkeerde nummers.
Toen ik de jubileumshow van Within Temptation bijwoonde had ik de setlist van de try-outshow uit mijn kop geleerd, waardoor ik wist dat Say My Name als nummer 9 zou moeten komen. Eerste 8 nummers waren inderdaad exact hetzelfde. Komen ze ineens met een obscure oude track van hun eerste album op de proppen in plaats van Say My Name. Zo pijnlijk.
Zo heb ik ook al 4x Muse live gezien, zonder dat ze ooit Citizen Erased hebben gespeeld. Terwijl die verre van zeldzaam is in hun setlists.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:18 schreef Coco het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Was ze hier 18+? In dat gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik dus nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:18 schreef D. het volgende:
[..]
Er zin mensen die verder luisteren als ze naar buiten gaan
Lekker met gleuven in de weer toch?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er zijn mensen die dan buiten aan het werk zijn...![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |