Bij mij spelen mijn favoriete artiesten altijd precies de verkeerde nummers.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:11 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zat ik in een lokale bus naar Vorst Nationaal waar Neil Young optrad, ontmoette ik een Amerikaanse die in België woonde. Ze vroeg welk nummer ik hoopte dat ie zou spelen, ik zei Comes a Time. Had ie toen al een tijd niet meer gespeeld, en ja hoor, hij speelde hem.
Mand.
Eronder geprobeerd?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
ik had dit jaar graag weer oliebollen op Aruba willen eten, maar ook dat zat er niet in...
achterhoeks, maar wat is het verschil eigenlijk.quote:
Waarom denk je anders dat het hier staat?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit stond toch niet in DBZ mag ik hopen?
Sallands om precies te zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
achterhoeks, maar wat is het verschil eigenlijk.
Bokkers deed wel mee aan DBZquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dit stond toch niet in DBZ mag ik hopen?
Ik prefereer dartsquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
Over een kwartier alweer skaatsen jongens.
laat maar, ik dacht aan Normaalquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Al aangepast.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sallands. En dit is wel nog een stukje slechter dan Blof
TRIBUNALEN!quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is echt crimineel slecht.
Wanneer de leuke dames?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef PippenScottie het volgende:
Over een kwartier alweer skaatsen jongens.
Ja dat ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
Elke keer als iemand DBZ zegt denk ik aan Dragonball Z
Achterhoek is weer anders, daar heb ik nog roots liggen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Gewoon direct een standrechtelijke executie.quote:
Uit het land waar je nee moet zeggen als iemand je vraagt om brommers te kiek’nquote:Op dinsdag 28 december 2021 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Sallands. En dit is wel nog een stukje slechter dan Blof
In de Achterhoek wordt ook goede muziek gedraaid?quote:Op dinsdag 28 december 2021 16:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |