Tijd voor Tune.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:21 schreef TommyL0204 het volgende:
Leuk feitje, wat niemand weet: er zit autotune in dit nummer
Dit liedje mag wel wat rapper ja, dan is het snelle(r) voorbij.quote:
Dit is wel Gen AA denk ik, de allerjongste stemmersquote:
Dit heeft echt niets met rap te maken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:22 schreef TommyL0204 het volgende:
Dat het nummer maar Rap voorbij is, of was dat al besproken ?
Dat heb je met een repertoire.quote:
Het erge is, hij is rapper. Maar rappen kan die niet en doet ie nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 15:22 schreef MTheBassman het volgende:
wat is dit en wat doet dit in de lijst?
weer een niemendalletje van een gevoelige singer songwriter met een gitaartje en zeer waarschijnlijk een hoed op want kijk me hip zijn.
Het is alleen niet de eerste. Vannacht werd ik wakker geterroriseerd door 17 miljoen mensen, die duurt 1:40, waarvan 30 seconden Snellende, dus laat die maar hangen dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beetje kleutermuziek maar 1 zo'n liedje gedoog ik wel
zingen kan die bepaald ook niet eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Het erge is, hij is rapper. Maar rappen kan die niet en doet ie niet
Hij ligt inmiddels op te grond te spartelen in een plasje bloed.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:22 schreef Kopiko het volgende:
Ernstige erectiestoornissen bij @:rellende_rotscholier intussen.
Ja die andere 2 moeten ze verbieden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is alleen niet de eerste. Vannacht werd ik wakker geterroriseerd door 17 miljoen mensen, die duurt 1:40, waarvan 30 seconde Snellende, dus laat die maar hangen dan.
Thanks for the imagequote:Op dinsdag 28 december 2021 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij ligt inmiddels op te grond te spartelen in een plasje bloed.
Feit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit heeft echt niets met rap te maken.
Tussen Licht en Lucht is een geniaal album.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:23 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Typhoon vind ik echt veel kutter
Wat ik zeg, de boodschap is mooi, ik houd in principe wel van die anti-hiphop.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:23 schreef Eightyone het volgende:
De tekst is niet eens heel slecht.
Maar ja, dat maakt het niet meteen een verteerbaar geheel.
Eet je appeltje maar dan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is typisch een nummer wat wel 'geinig' is maar waar ik heel snel genoeg van heb
Jij krijgt er wel genoeg van?quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is typisch een nummer wat wel 'geinig' is maar waar ik heel snel genoeg van heb
En anders genieten we wel van de stiltequote:Op dinsdag 28 december 2021 15:25 schreef peaceman het volgende:
Hier krijgen we vast niet genoeg van..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |