Even allemaal zwaaien naar de redactie van Radio 2quote:
Intro gedraaid. Check.quote:
Coldplay gaat alvast stoppenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
All I want is u2 to stop making terrible music
GIJS ONTSLAAN NUquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Even allemaal zwaaien naar de redactie van Radio 2
Gooi die oude jingles dan eens heel snel terugquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:36 schreef Bugno3 het volgende:
Zal ik maar verklappen dat ik al jaren de redactie doe voor de T2k studiouitzending?
wel door een intro heen danquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:37 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Gijs als je meeleest, doe meteen ff een shout out naar fok
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:36 schreef Sabata het volgende:
Vroeger haalde ik Bono en Jim Kerr altijd door elkaar, hun zang lijkt op elkaar (hun spraak overigens totaal niet, Kerr's accent is bijna onverstaanbaar, Bono gaat nog wel )
Als je een jingle zou maken op basis van Tubular Bells had je jingle bells.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:37 schreef alopio het volgende:
[..]
Gooi die oude jingles dan eens heel snel terug
Moest lachenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je een jingle zou maken op basis van Tubular Bells had je jingle bells.
Oké geef me maar rood
Heb al een TR gedaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oké geef me maar rood
quote:
VAR zegt: doorspelenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oké geef me maar rood
With or Without You komt júist niet los..quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef Bayswater het volgende:
Komt niet echt los dit, vandaar dat With or Without you vele malen hoger staat.
Hij ook niet met jou, schijntquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef alopio het volgende:
Bono…
Heb nu helemaal niks met die gast
Nou ja, dat waren ze altijd al wel eigenlijkquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef LTVDK het volgende:
Dit ken ik niet echt, dit is nog uit de periode voordat U2 bombastisch ging lopen doen zeker?
Dan beleef ik die twee andersquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
With or Without You komt júist niet los..
Dat gedrocht met Martijn Gerritsen staat zeker ook in de lijst?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef alopio het volgende:
Bono…
Heb nu helemaal niks met die gast
Komt alleen niet losquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als deze los is, is het wel een fijne plaat
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat gedrocht met Martijn Gerritsen staat zeker ook in de lijst?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat gedrocht met Martijn Gerritsen staat zeker ook in de lijst?
Ik zou voor Fuck gaan, maar dan wel ervoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik iets van U2 moest kiezen is het denk ik Still Haven't Found etc
Ja ok dat wel, maar dit is wat ingetogener en minder op het grote publiek gericht heb ik het ideequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Nou ja, dat waren ze altijd al wel eigenlijk
Hier is het net gestoptquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom net uit de douche en nu wil ik buiten een rondje lopen, maar ook weer niet want het regent en ik wil niet nat worden
Pak een parapluquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom net uit de douche en nu wil ik buiten een rondje lopen, maar ook weer niet want het regent en ik wil niet nat worden
Nee, Bono was te gast bij de Simple Minds…quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
He, daar kwam Simple Minds ook achter U2?
Jeetje, wat een dilemma's zo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
ja idd, natuurlijk gaan ze deze zooi dan weer niet afkappen, typisch weerquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit nog niet is afgekapt verbaast me
heb je je al afgedroogd? Zo niet, dan maakt t niet zoveel uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
En onder de douche werd je niet nat? nou???quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
3 minuten luisteren naar een viool met aidsquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja idd, natuurlijk gaan ze deze zooi dan weer niet afkappen, typisch weer
Ik had me net een half uur ingesteld op door de regen naar de supermarkt fietsen, maar toen ik buiten stond hield het opquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Er zijn maar weinig artiesten bij wie ik dat heb. Misschien Bruno Mars en André Hazes, maar verder weet ik het zo niet. Paul de Leeuw als dat telt, maar die kun je amper een artiest noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik iets van U2 zou moeten kiezen koos ik alsnog niks.
U bent afquote:
Ik Sunday Bloody Sunday nog wel, rest kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Imagine Dragons, Coldplay.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig artiesten bij wie ik dat heb. Misschien Bruno Mars en André Hazes, maar verder weet ik het zo niet. Paul de Leeuw als dat telt, maar die kun je amper een artiest noemen.
Bij Marco B roept die titel die gevoelens ook op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Simple Minds, haat/liefde... dit is geweldig.. Belfast Child roept bij mij Marco B achtige gevoelens op
Miss Sarajevo, samen met Pavarotti, vind ik wel bijzonder.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik Sunday Bloody Sunday nog wel, rest kan me gestolen worden.
Ik had kaartjes gewonnen, maar bijna niemand wilde meequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U word er pedo van?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Simple Minds, haat/liefde... dit is geweldig.. Belfast Child roept bij mij Marco B achtige gevoelens op
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Marco B roept die titel die gevoelens ook op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |