quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat gedrocht met Martijn Gerritsen staat zeker ook in de lijst?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat gedrocht met Martijn Gerritsen staat zeker ook in de lijst?
Ik zou voor Fuck gaan, maar dan wel ervoor.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Als ik iets van U2 moest kiezen is het denk ik Still Haven't Found etc
Ja ok dat wel, maar dit is wat ingetogener en minder op het grote publiek gericht heb ik het ideequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Nou ja, dat waren ze altijd al wel eigenlijk
Hier is het net gestoptquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom net uit de douche en nu wil ik buiten een rondje lopen, maar ook weer niet want het regent en ik wil niet nat worden
Pak een parapluquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom net uit de douche en nu wil ik buiten een rondje lopen, maar ook weer niet want het regent en ik wil niet nat worden
Nee, Bono was te gast bij de Simple Minds…quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef D. het volgende:
[..]
He, daar kwam Simple Minds ook achter U2?
Jeetje, wat een dilemma's zo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
ja idd, natuurlijk gaan ze deze zooi dan weer niet afkappen, typisch weerquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat dit nog niet is afgekapt verbaast me
heb je je al afgedroogd? Zo niet, dan maakt t niet zoveel uitquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
En onder de douche werd je niet nat? nou???quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |