3 minuten luisteren naar een viool met aidsquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ja idd, natuurlijk gaan ze deze zooi dan weer niet afkappen, typisch weer
Ik had me net een half uur ingesteld op door de regen naar de supermarkt fietsen, maar toen ik buiten stond hield het opquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom net uit de douche en nu wil ik buiten een rondje lopen, maar ook weer niet want het regent en ik wil niet nat worden
Er zijn maar weinig artiesten bij wie ik dat heb. Misschien Bruno Mars en André Hazes, maar verder weet ik het zo niet. Paul de Leeuw als dat telt, maar die kun je amper een artiest noemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Als ik iets van U2 zou moeten kiezen koos ik alsnog niks.
U bent afquote:
Ik Sunday Bloody Sunday nog wel, rest kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Imagine Dragons, Coldplay.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig artiesten bij wie ik dat heb. Misschien Bruno Mars en André Hazes, maar verder weet ik het zo niet. Paul de Leeuw als dat telt, maar die kun je amper een artiest noemen.
Bij Marco B roept die titel die gevoelens ook op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Simple Minds, haat/liefde... dit is geweldig.. Belfast Child roept bij mij Marco B achtige gevoelens op
Miss Sarajevo, samen met Pavarotti, vind ik wel bijzonder.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik Sunday Bloody Sunday nog wel, rest kan me gestolen worden.
Ik had kaartjes gewonnen, maar bijna niemand wilde meequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
U word er pedo van?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:43 schreef TommyL0204 het volgende:
Simple Minds, haat/liefde... dit is geweldig.. Belfast Child roept bij mij Marco B achtige gevoelens op
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Marco B roept die titel die gevoelens ook op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |