Opa Mex verteltquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vroeger was het best gebruikelijk om tekst en hoes te plaatsen
GIJSquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Nee hè. Even over het hoofd gezien dat we dit geouwehoer nog een keer zouden krijgen.
Je was tijdens Vlieg Met Me Mee niet aan het luisteren? Die vind ik nóg vreselijker wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Nog nooit van m'n leven zo hard op mute geklikt.
Dat zijn allemaal mensen met corona, hebben geen smaakquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom stemmen mensen hier op
Nee, dit is echt veel ergerquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je was tijdens Vlieg Met Me Mee niet aan het luisteren? Die vind ik nóg vreselijker wel.
Omdat ze Willy Alberti niet kennen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Waarom stemmen mensen hier op
dat is net als kiezen tussen een broodje met poep en een broodje met 5 jaar oude koeienvlaai.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je was tijdens Vlieg Met Me Mee niet aan het luisteren? Die vind ik nóg vreselijker wel.
Toen zat ik Kerst te vieren met de schoonfamilie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Da's ook de enige zangerquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Hazes nog de minder slechte van de twee zangers vind.
Ik heb nog liever Suus en Freek dan deze auditieve martelingquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch wel top 10 kutste platen in de lijst
Die versie hoorde ik laatst voor het eerst, dat vond ik wel net wat beter te doenquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Omdat ze Willy Alberti niet kennen.
Ik krijg gewoon rillen van dat Amsterdamse zeurderig gezang. Dat heb ik ook bij Thomas Acda....quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Hazes nog de minder slechte van de twee zangers vind.
Als je Ome Willem heet dan is die keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is net als kiezen tussen een broodje met poep en een broodje met 5 jaar oude koeienvlaai.
Die hebben toch wel zo'n verrekte kutbeat in al die nummers dat ik daar nog niet zo zeker van ben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Suus en Freek dan deze auditieve marteling
Ja, okquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
SJOOEMALA LA, BISHH-CHAMELAA, CHAMELIE
I beg to differ.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is net als kiezen tussen een broodje met poep en een broodje met 5 jaar oude koeienvlaai.
Ja, nu wil ik daar niet voor pleiten. Dit is gewoon kutmuziek.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die versie hoorde ik laatst voor het eerst, dat vond ik wel net wat beter te doen
Een beat? In Als het avond is?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben toch wel zo'n verrekte kutbeat in al die nummers dat ik daar nog niet zo zeker van ben.
Kutmuziek!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat tuig begint met spelen...
Oh begrijp me niet verkeerd, Hazes is kut, maar Paul de Leeuw is echt nog een paar graadjes erger.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon rillen van dat Amsterdamse zeurderig gezang. Dat heb ik ook bij Thomas Acda....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |