Ik krijg gewoon rillen van dat Amsterdamse zeurderig gezang. Dat heb ik ook bij Thomas Acda....quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik Hazes nog de minder slechte van de twee zangers vind.
Als je Ome Willem heet dan is die keuze snel gemaakt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is net als kiezen tussen een broodje met poep en een broodje met 5 jaar oude koeienvlaai.
Die hebben toch wel zo'n verrekte kutbeat in al die nummers dat ik daar nog niet zo zeker van ben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb nog liever Suus en Freek dan deze auditieve marteling
Ja, okquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
SJOOEMALA LA, BISHH-CHAMELAA, CHAMELIE
I beg to differ.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
dat is net als kiezen tussen een broodje met poep en een broodje met 5 jaar oude koeienvlaai.
Ja, nu wil ik daar niet voor pleiten. Dit is gewoon kutmuziek.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die versie hoorde ik laatst voor het eerst, dat vond ik wel net wat beter te doen
Een beat? In Als het avond is?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die hebben toch wel zo'n verrekte kutbeat in al die nummers dat ik daar nog niet zo zeker van ben.
Kutmuziek!quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dat tuig begint met spelen...
Oh begrijp me niet verkeerd, Hazes is kut, maar Paul de Leeuw is echt nog een paar graadjes erger.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon rillen van dat Amsterdamse zeurderig gezang. Dat heb ik ook bij Thomas Acda....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |