Radar love kwam zomaar weer boven na een weekje Top 2000 😋quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:22 schreef deerjuno het volgende:
[..]
Tandwielen? Ik zie alleen maar coronavirussen
Of na het zien van Max PubQuiz?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:31 schreef mister_xxx het volgende:
[..]
Radar love kwam zomaar weer boven na een weekje Top 2000 😋
Ik heb daar meer dan genoeg frustratie te delenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:59 schreef Space_wuppie het volgende:
Vraag 13e op een derde deel af en dat ging vlotjes. Maar na 4 avonden turen kan ik er maar geen vervolg aan geven. Wie heeft ook een beginnetje en wil met mij deze puzzel delen ?
Ik heb precies hetzelfde probleem... eigenlijk de moed al een beetje opgegeven....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:59 schreef Space_wuppie het volgende:
Vraag 13e op een derde deel af en dat ging vlotjes. Maar na 4 avonden turen kan ik er maar geen vervolg aan geven. Wie heeft ook een beginnetje en wil met mij deze puzzel delen ?
Als het de Cannabis Sativa Hollandica was, dan hoop ik dat je geen hoofdpijn van de blaadjes krijgtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:29 schreef Legoblokje het volgende:
Ik ben nog niet eens begonnen aan 13e, en ik twijfel of ik dat überhaupt nog moet doen of me beter kan focussen op andere opgaven die ik nog moet…
Zoals 25 bijvoorbeeld. Ik heb daar al de nodige tijd in zitten en al behoorlijk diep gegraven daarvoor, en ik heb vanavond uit één bloem iets gekregen, maar mijn methode is dusdanig random dat het zeer waarschijnlijk toeval is
Van de zaadjes en/of de bloemetjes, daar krijg je geen betonnen hoofd van;)quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:42 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]
Als het de Cannabis Sativa Hollandica was, dan hoop ik dat je geen hoofdpijn van de blaadjes krijgt
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:21 schreef Beerrend het volgende:
[Ik 'hang' op de radertjes van het thema. Moeten die vanuit 't hart?]Is "SPOILER: 16?" een reactie op mijn eerdere vraag tav de radertjes?SPOILER: 16?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2021:
1,2,6,7,12,13dfg,14,15,18,19,21ab,22b,23,24
Deels: 4,11,16,17,20,26
Ik heb een opzet gemaakt van het puzzelbord waarin samen gepuzzeld kan worden. Ik kan er nog weinig soep van maken maar er kunnen wel meerdere mensen mee puzzelen als we willen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 00:21 schreef Nikkie72 het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde probleem... eigenlijk de moed al een beetje opgegeven....
Yquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:43 schreef Rombi het volgende:
[..]
Is "SPOILER: 16?" een reactie op mijn eerdere vraag tav de radertjes?
Bedankt voor de aanmoediging!!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:59 schreef Space_wuppie het volgende:
Ik voel met je mee! Ik heb namelijk precies hetzelfde!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:17 schreef IshaD het volgende:
Nu al bijna 2 weken niks meer opgelost, ik denk dat ik de handdoek in de ring gooi, volgend jaar weer een kans
Je bent al 2 weken klaar bedoel je?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 22:42 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik voel met je mee! Ik heb namelijk precies hetzelfde!
En 14 is opgelost! Was uiteindelijk toch niet moeilijk, zijn ook maar éénpuntertjes, maar toch weer drie punten in the pocket!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:27 schreef Anitachica het volgende:
Ontdek ik bij 14c toch echt iets waar ik niet omheen kan, eventjes een eureka-gevoel, maar dan kan ik toch weer die laatste stap niet maken.
The story of my life these days ….![]()
Hebben jullie dat nou ook steeds?
En 14 is opgelost! Was uiteindelijk helemaal niet zo moeilijk, het zijn ook maar éénpuntertjes, maar toch weer drie punten in the pocket!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:27 schreef Anitachica het volgende:
Ontdek ik bij 14c toch echt iets waar ik niet omheen kan, eventjes een eureka-gevoel, maar dan kan ik toch weer die laatste stap niet maken.
The story of my life these days ….![]()
Hebben jullie dat nou ook steeds?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |