Hmmm, nee, vraag 6 vond ik toch niet een hele grote uitdaging eigenlijk. 25 en 26 daarentegen...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:28 schreef GoBananas het volgende:
[..]
Over nachtmerries gesproken: die krijg ik van vraag 6. Blijkbaar ben ik de enige, want er heeft nog niemand geklaagd over deze vraag...
25 mee eens, ik heb de zon ook nog niet zien schijnenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:12 schreef jurjen3000 het volgende:
Hmmm, nee, vraag 6 vond ik toch niet een hele grote uitdaging eigenlijk. 25 en 26 daarentegen...
Beter een 'Brainwave' dan een 'nachtmerrie'quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:10 schreef Nikkie72 het volgende:
Dan zet ik die voor vanavond eens op de agenda... al ben ik bang dat ik de brainwave van gisteravond niet meer kan evenaren
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:13 schreef GoBananas het volgende:
[..]
25 mee eens, ik heb de zon ook nog niet zien schijnen. 26 was uiteindelijk wel te doen.
SPOILER: 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo'n brainwave kan ik nu wel gebruiken bij 3quote:Op vrijdag 7 januari 2022 15:20 schreef GoBananas het volgende:
[..]
Beter een 'Brainwave' dan een 'nachtmerrie'
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:07 schreef Beerrend het volgende:
[..]SPOILER: 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:08 schreef DasTriviaal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 25Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:07 schreef Beerrend het volgende:
Zo'n brainwave kan ik nu wel gebruiken bij 3
SPOILER: 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:16 schreef DasTriviaal het volgende:
[..]SPOILER: 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:17 schreef Rombi het volgende:
Ik 'hang' op de radertjes van het thema. Moeten die vanuit 't hart?SPOILER: 16?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opgave 6.... zo dichtbij en toch zo ver weg :-(quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:12 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Hmmm, nee, vraag 6 vond ik toch niet een hele grote uitdaging eigenlijk. 25 en 26 daarentegen...![]()
Had dat niet in een spoiler gemoeten, wantquote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:44 schreef Nikkie72 het volgende:
[..]
Opgave 6.... zo dichtbij en toch zo ver weg :-(SPOILER: 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb weer het jaarlijkse "ik ga m niet meer inleveren" dalletje bereikt. Heb nu halve scores op tandwielen, vraag 10, 13, 18, 19, 20, 21b, 21d, 23 en 24, en uren op vraag 7 zitten knobelen zonder resultaat.AIVD-puzzel: al: 1 3ab 4ac 5 6 7ab 8a 11 13a 14abc 25abc 27![]()
Ik zou het heel knap vinden als je bij 23 een half goed antwoord hebtquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:56 schreef llamalama het volgende:
Heb weer het jaarlijkse "ik ga m niet meer inleveren" dalletje bereikt. Heb nu halve scores op tandwielen, vraag 10, 13, 18, 19, 20, 21b, 21d, 23 en 24, en uren op vraag 7 zitten knobelen zonder resultaat.![]()
SPOILER: 3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:20 schreef DasTriviaal het volgende:
[..]
Ik zou het heel knap vinden als je bij 23 een half goed antwoord hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik was er al bang voor. Als je er maar geen nachtmerries van krijgt…quote:Op vrijdag 7 januari 2022 16:44 schreef Nikkie72 het volgende:
[..]
Opgave 6.... zo dichtbij en toch zo ver weg :-(![]()
Geef niet op! Je hebt nog 11 dagen te gaan. Eén opgave per dag oplossen en je doet weer mee!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:56 schreef llamalama het volgende:
Heb weer het jaarlijkse "ik ga m niet meer inleveren" dalletje bereikt. Heb nu halve scores op tandwielen, vraag 10, 13, 18, 19, 20, 21b, 21d, 23 en 24, en uren op vraag 7 zitten knobelen zonder resultaat.![]()
![]()
Ja hoor!quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:22 schreef deerjuno het volgende:
Is er iemand die 8 al heeft opgelost, bij wie ik via DM wat mag bevestigen?![]()
Ik wacht al dagen op een DMquote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:22 schreef deerjuno het volgende:
Is er iemand die 8 al heeft opgelost, bij wie ik via DM wat mag bevestigen?![]()
Na dagen vastzitten eindelijk weer eens iets opgelost... Ditmaal de radartjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:57 schreef mister_xxx het volgende:
Na dagen vastzitten eindelijk weer eens iets opgelost... Ditmaal de radartjesIk mis dan wat, ik heb geen radar gezien in deze editieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel tandwielen...![]()
hahahaha vind ik toch ineeens de radertjesAIVD-puzzel: al: 1 3ab 4ac 5 6 7ab 8a 11 13a 14abc 25abc 27![]()
Tandwielen? Ik zie alleen maar coronavirussenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 23:06 schreef saaie_kaas het volgende:
[..]
Ik mis dan wat, ik heb geen radar gezien in deze editie![]()
Wel tandwielen...
Forum Opties Forumhop: Hop naar: