Ik verwacht daar 2 bonuspunten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 00:02 schreef deerjuno het volgende:
Is vraag 3 al vaak opgelost? Verwachten mensen daar bonuspunten?
SPOILER: Vraag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef DasTriviaal het volgende:
Ik had niet genoeg toewijding om een plaatje te maken.SPOILER: Vraag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 19:17 schreef billiebob123 het volgende:
[..]Ik denk dat hier wat mis gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:53 schreef Anitachica het volgende:
Is opgave 12 “uit het blote hoofd” te doen, zonder excel of andere hulpmiddelen? Ik zie dat veel mensen hem hebben opgelost.
Mijn broer heeft er een excel op losgelaten en die heeft al 190 miljard vergelijkingen gedaan zonder match.
Ik denk erover om er maar eens gewoon voor te gaan zitten met pen en papier!
SPOILER: 12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is goed te doen met pen en papier (itt 24bquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:53 schreef Anitachica het volgende:
Is opgave 12 “uit het blote hoofd” te doen, zonder excel of andere hulpmiddelen? Ik zie dat veel mensen hem hebben opgelost.
Mijn broer heeft er een excel op losgelaten en die heeft al 190 miljard vergelijkingen gedaan zonder match.
Met pen en papier is het goed te doen. Ik moest wel een keer opnieuw beginnen omdat er een foute in was geslopenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:53 schreef Anitachica het volgende:
Ik heb juist b wel maar a niet. (Al zie ik wel een patroon)quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:35 schreef Nikkie72 het volgende:
Is er misschien iemand die mij op weg wil helpen met 21B?
21A is opgelost en stap 1 van 21B ook, maar dan???
Max maakt me helemaal gek....
#durftevragen
Die is heel goed te doen met pen en papier. Wel vond ik na enige tijd de weergave van de puzzel heel erg storend, dus heb ik zelf maar een blad gemaakt waarbij de dobbelstenen meer uit elkaar lagen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:53 schreef Anitachica het volgende:
Als het er geen enkel verband mee houdt, dan mag je aannemen dat je thema inderdaad fout is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:02 schreef bilopi het volgende:
Het antwoord op de tandwielen sluit niet aan bij het thema dat ik gevonden denk te hebben.
Betekent dat dat mijn thema niet klopt?
25...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:05 schreef Nikkie72 het volgende:
Eventjes opgave 19, 21c, 25 en 26 opgelost :-)
Over nachtmerries gesproken: die krijg ik van vraag 6. Blijkbaar ben ik de enige, want er heeft nog niemand geklaagd over deze vraag...quote:
Dan zet ik die voor vanavond eens op de agenda... al ben ik bang dat ik de brainwave van gisteravond niet meer kan evenaren ;-)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:28 schreef GoBananas het volgende:
[..]
Over nachtmerries gesproken: die krijg ik van vraag 6. Blijkbaar ben ik de enige, want er heeft nog niemand geklaagd over deze vraag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |