Ja er is maar 1 unieke oplossing.quote:Op zondag 2 januari 2022 20:13 schreef ErKu het volgende:
Ik denk de Sudoku van 24b opgelost te hebben. De oplossing voldoet aan alle voorwaarden, echter... ik kom niet tot een zinvolle tekst. Heeft iemand anders ook dit probleem? Is er werkelijk maar 1 oplossing voor de Sudoku mogelijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD puzzel 2024:
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 10, 11, 13, 14abc, 15, 16, 17, 18a, 19, 22, 24abc, 25abc, 27
quote:Op zondag 2 januari 2022 20:23 schreef jurjen3000 het volgende:
[..]
Ja er is maar 1 unieke oplossing.Klein foutje en nu heb ik de naam. Ik ben het ook echt eens met het antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die is mij ook nog steeds een compleet raadsel.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:36 schreef RW-fan het volgende:
[..]
lk wel
Maar dat C dan weer niet lukt, is frustrerend
Dat biedt hoop. Ik had hem nog links laten liggen, maar ga er dan toch naar kijken.quote:Op maandag 3 januari 2022 00:01 schreef MxxS het volgende:
Hèhè, mijn kennis van muziek is nagenoeg nul, maar ik heb eindelijk toch de noten van 13f kunnen kraken. 😀
Ik heb bij 13a een antwoord die klopt en die ik ook eigenlijk wel mooi vind!quote:Op maandag 3 januari 2022 16:00 schreef mister_xxx het volgende:
Zijn er meer mensen die bij 13a een kloppend, maar niet zo heel mooi antwoord hebben?
Ik heb een kloppend & best mooi antwoordquote:Op maandag 3 januari 2022 16:00 schreef mister_xxx het volgende:
Zijn er meer mensen die bij 13a een kloppend, maar niet zo heel mooi antwoord hebben?
Ik heb hetzelfde probleemquote:Op maandag 3 januari 2022 16:00 schreef mister_xxx het volgende:
Naar je profiel gaan (rechts bovenin het scherm, vlak onder DM/PM), daar kan je een signature typen. Die komt onderaan je berichtenquote:Op maandag 3 januari 2022 16:54 schreef Malaka81 het volgende:
[..]
Iets anders... hoe maken jullie zo'n banner onder je bericht met daarin welke opgaven die je hebt opgelost?
Thanks!!quote:Op maandag 3 januari 2022 16:57 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Naar je profiel gaan (rechts bovenin het scherm, vlak onder DM/PM), daar kan je een signature typen. Die komt onderaan je berichten
Nog mooier wanneer mensen een signatuur hebben en daarmee verklappen om welke opgave het gaatquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:55 schreef jurjen3000 het volgende:
Toch altijd weer fijn als je een vraag ver genoeg hebt ontcijferd dat google je de suggestie geeft hoe die verder zal gaan, doordat genoeg andere puzzelaars er ook al op gezocht hebben.![]()
![]()
Ik heb het geluk dit jaar al bij meerdere vragen mogen ervaren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 14:09 schreef IshaD het volgende:
[..]
Nog mooier wanneer mensen een signatuur hebben en daarmee verklappen om welke opgave het gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
AIVD-puzzel: al: 1 3ab 4ac 5 6 7ab 8a 11 13a 14abc 25abc 27
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:26 schreef llamalama het volgende:
Vertel, wat is het probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |