Ik zal proberen vaker mijn frustraties te delenquote:Op vrijdag 31 december 2021 00:53 schreef CarloV het volgende:
[..]
Nou ja het is wel eenzaam, maar samenwerking heb ik op dit moment niet nodig
Nou okee, vooruit dan maar!quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:00 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Ik zal proberen vaker mijn frustraties te delen
Zelfs geen samenwerking nodig om alle themahints te vinden?
Om te beginnen; ik vond 8 al een stom getal, en nu alleen nog maar meer.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:00 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Ik zal proberen vaker mijn frustraties te delen
Zelfs geen samenwerking nodig om alle themahints te vinden?
8 is mijn lievelingsgetal, als je 8 op de zij legt krijg je een lemniscaat en dat is ook mijn lievelingsgetal, ik heb immers oneindig veel lievelingsgetallen.quote:Op vrijdag 31 december 2021 01:05 schreef Beerrend het volgende:
[..]
Om te beginnen; ik vond 8 al een stom getal, en nu alleen nog maar meer.
Yep. Elk jaar weerquote:Op vrijdag 31 december 2021 09:22 schreef billiebob123 het volgende:
Of als de uitwerkingen worden gegeven, dan denk ik vast en zeker: ooooooh jaaaaa!
Ik heb een aantal problemen voor je:quote:Op vrijdag 31 december 2021 09:22 schreef billiebob123 het volgende:
Ik zou vooral zo graag een keer een kop koffie willen drinken met Carlo (of iemand anders uit de club van 100) om dan eens uitgebreid de gedachtengang per vraag door te nemen. Lijkt me zeer fascinerend.
Bijvoorbeeld al die slangen.. ik zie hem niet en heb geeneens een idee hoe of waar ik het moet zoeken. Mischien vind ik hem straks wel, met een hint. Of als de uitwerkingen worden gegeven, dan denk ik vast en zeker: ooooooh jaaaaa!
Maar ik zou juist eens meegenomen willen worden in die hele deductie-slag
Thee/melk/water.. (?) mag ook.quote:Op vrijdag 31 december 2021 12:29 schreef CarloV het volgende:
[..]
Ik heb een aantal problemen voor je:
- Ik drink geen koffie
- Soms zie ik direct wat de bedoeling is, en is er niet echt deductie aan vooraf gegaan, gewoon een gevoel, patroon of een ervaringsdingetje.
- De vragen waar wel deductie aan vooraf gaat, zijn soms uit pure chaos en/of debiliteit opgelost. Dus die deductiestappen zijn ook niet te volgen af en toe.
Maar wel een leuk idee verder
Chocolademelkquote:Op vrijdag 31 december 2021 13:21 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Thee/melk/water.. (?) mag ook.
Voor de rest zie ik geen problemen
Alcohol wil ook nog weleens helpen voor wat inspiratie.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:21 schreef billiebob123 het volgende:
[..]
Thee/melk/water.. (?) mag ook.
Voor de rest zie ik geen problemen
Ik denk dat ik voor de rest van het jaar alleen nog maar inspiratie ga tanken.quote:Op vrijdag 31 december 2021 13:25 schreef thabit het volgende:
[..]
Alcohol wil ook nog weleens helpen voor wat inspiratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2022 01:07 schreef Legoblokje het volgende:
[ link | afbeelding ]Knap gedaan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AIVD Kerstpuzzel 2024: 1ab, 2, 3abc, 4abc, 5, 6, 7abcd, 8ab, 9, 13a, 14b, 17ab, 18ab, 24abc, 25abc, 27
Bij mij is het juist 22C die frustreert (o.a.).quote:Op zondag 2 januari 2022 11:45 schreef jurjen3000 het volgende:
Na een paar dagen vast te zitten eindelijk weer wat opgelost: 21c is binnen![]()
22 A en B vind ik niet beterquote:Op zondag 2 januari 2022 16:34 schreef RW-fan het volgende:
[..]
Bij mij is het juist 22C die frustreert (o.a.).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |