Ik had de eerste keer de kaartjes verkocht, omdat we op vakantie zouden zijn. Toen het werd verzet baalde ikquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
QFT. Ligt ook al 2 jaar op de planken
Clouseau ligt a dertig jaar op de plankenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
QFT. Ligt ook al 2 jaar op de planken
Heb ik met Tom Jones kaartjesquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze adverteren met Deep Purple kaartjes die ik al twee jaar heb liggen en die al een paar keer is uitgesteld.
Ik kijk elke ochtend bibberend op mijn telefoon of Ian Gillan nog leeft
It’s not unusual, dus?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb ik met Tom Jones kaartjes
Ik ook. 85 vragen ingevuld, toen de melding "onze servers roken als een malle, probeer het later nog eens"quote:
Zo klinkt het ook wel een beetje natuurlijk...quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die zou denken dat het een intro is inderdaad
#deleven?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar eens wat doen met mijn leven
Same, ze hangen naast mn Down The Rabbithole kaartjes die al net zo oud zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:04 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf ook al bijna 2 jaar Rammstein kaartjes op de plank liggen...
Misschien mag hij een kleinschalig optreden verzorgen vanuit de penitentiaire inrichting straksquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Marco B. Ik kijk ook iedere dag tevergeefs
Sorry dat ik grapje maakte over je drankgebruik van vorig jaar/jaren. Ik weet niet of het een probleem was, maar ben blij dat het beter gaat!quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ook. 85 vragen ingevuld, toen de melding "onze servers roken als een malle, probeer het later nog eens"
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:58 schreef noodgang het volgende:
Nu al zin in een half uur lang Bassie en Adriaan-gifjes
Als een soort van Johnny Cashquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien mag hij een kleinschalig optreden verzorgen vanuit de penitentiaire inrichting straks
Ik ga achterstevoren op handen en voeten de trap aflopenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga in ieder geval lekker hardlopen tijdens het liedje van Bas, Aad en de Exorcist.
Wordt een kort rondje danquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga in ieder geval lekker hardlopen tijdens het liedje van Bas, Aad en de Exorcist.
Feliquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een 25 minuten versie van Tubular Bells straks is een mooi verjaardagscadeau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |