#deleven?quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo maar eens wat doen met mijn leven
Same, ze hangen naast mn Down The Rabbithole kaartjes die al net zo oud zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:04 schreef Isorden het volgende:
Heb zelf ook al bijna 2 jaar Rammstein kaartjes op de plank liggen...
Misschien mag hij een kleinschalig optreden verzorgen vanuit de penitentiaire inrichting straksquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb kaartjes voor Marco B. Ik kijk ook iedere dag tevergeefs
Sorry dat ik grapje maakte over je drankgebruik van vorig jaar/jaren. Ik weet niet of het een probleem was, maar ben blij dat het beter gaat!quote:Op dinsdag 28 december 2021 11:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ook. 85 vragen ingevuld, toen de melding "onze servers roken als een malle, probeer het later nog eens"
quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:58 schreef noodgang het volgende:
Nu al zin in een half uur lang Bassie en Adriaan-gifjes
Als een soort van Johnny Cashquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:05 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Misschien mag hij een kleinschalig optreden verzorgen vanuit de penitentiaire inrichting straks
Ik ga achterstevoren op handen en voeten de trap aflopenquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga in ieder geval lekker hardlopen tijdens het liedje van Bas, Aad en de Exorcist.
Wordt een kort rondje danquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga in ieder geval lekker hardlopen tijdens het liedje van Bas, Aad en de Exorcist.
Feliquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Een 25 minuten versie van Tubular Bells straks is een mooi verjaardagscadeau
Pff kan ik m'n roodplaatjes dit jaar ook niet spammenquote:
Die heb ik in 2014 live gezien. Wat kon die nog een partij zingen zegquote:Op dinsdag 28 december 2021 11:03 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Heb ik met Tom Jones kaartjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |