Ik vrees dat de aflegstapel weer een beetje hoger wordtquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:56 schreef Cee het volgende:
Ik heb kaartjes voor hun show volgende maand, maar ja, maar ja.
Bart Peetersgod.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jammer dat She Goes Nana er niet meer in staat.
Ja die zijn erg positief over de toekomstquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:58 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vrees dat de aflegstapel weer een beetje hoger wordt![]()
En dan die MoJo reclame op de radio…
Na de eerste 4 minuten herinnert weinig meer aan Bassie en Adriaanquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:58 schreef noodgang het volgende:
Nu al zin in een half uur lang Bassie en Adriaan-gifjes
6 out of 7 ain't bad. Even pauze bij Lewis en even de plaaggeest en de huilende professor herinneren bij tubular bells. Gek eigenlijk dat magnetic fields en pulstar niet dezelfde aandacht hebben gekregenquote:
Man aan een piano die vier minuten lang zingt.quote:
En dan niet snappen waarom dat intro nog niet afgelopen isquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:58 schreef ok01 het volgende:
Goed dat Gijs geen Tubular Bells heeft, want die zou er gewoon de hele tijd doorheen lullen
Die zou denken dat het een intro is inderdaadquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:58 schreef ok01 het volgende:
Goed dat Gijs geen Tubular Bells heeft, want die zou er gewoon de hele tijd doorheen lullen
Zegt me nog steeds nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 10:58 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iets met een rasp en zwijmelende meisjes.
Als je de kwaliteit van leven hoog wil houden, zou ik alles uit de kast trekken om dat zo te houden.quote:
Schandalig.quote:
Ze adverteren met Deep Purple kaartjes die ik al twee jaar heb liggen en die al een paar keer is uitgesteld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 10:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja die zijn erg positief over de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |