Nog op Woodstock gestaan.quote:
Heb meteen maar 2 bakkies uit de nespresso laten lopen in een grote mok... anders blijf ik op en neer lopen..quote:
Ze speelt hierop snoeihard gitaar!quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is Bef Hard die iets covert zeker?
Joe Bonamassa Bef Hard is dit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit is Bef Hard die iets covert zeker?
Irish coffee?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb meteen maar 2 bakkies uit de nespresso laten lopen in een grote mok... anders blijf ik op en neer lopen..
Vet hoor. En welk Korn nummer draaide ie openingsdans? 4 U?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dat in de Ahoy was mijn eerste KoRn concert, was toen 16, meteen ook hun beste van wat ik live gezien heb (en dat is heel vaak)
Die vliegreis incl vliegtuigoptreden staat nog wel op YouTube, Fieldy stelt mij en mijn man (toen vriend) daar een vraag in het vliegtuig
De 35+ versie van de Shawn Mendes estafette.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:20 schreef Cassa95 het volgende:
Het jaarlijkse willekeurige andere Joe Bonamassa nummer dat hoog in de lijst staat
toen begon mn meeeeeting nog nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat had je ook vóór Guus Meeuwis kunnen doen
Dat was de toegift!quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:18 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Vet hoor. En welk Korn nummer draaide ie openingsdans? 4 U?
Bans worden niet besproken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we user @:Dven al veel gezien hier?
Dvenquote:Op dinsdag 28 december 2021 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Neequote:Op dinsdag 28 december 2021 09:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is er ook een nummer die de steiging in de jaren negentig kan verklaren?quote:Op dinsdag 28 december 2021 09:20 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke stijging in 1970, na Woodstock.
Ach nee toch.quote:
quote:
Dat is die kerel die naar Oost-Europa ging toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |