Precies, ik ken het helaas ook welquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben 28, ik ken dit heus wel dus dat is het niet hoor.
ik heb er niet op gestemdquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:34 schreef Isorden het volgende:
Stelletje heidenen die hier op stemmen
Ja, maar dat had dan weer niets (of weinig) met Springsteen te makenquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Het was Sonny Rollins
Rollins Stones dus
Dat in de Ahoy was mijn eerste KoRn concert, was toen 16, meteen ook hun beste van wat ik live gezien heb (en dat is heel vaak)quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:33 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Wow. Ik ken ook mensen die naar dat Ahoy concert geweest zijn. Komt wel dichtbij zo.
Wel ubervet trouwens die vliegreis
Oudquote:
2 jaar ouderquote:
Precies ditquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:37 schreef MadMaster het volgende:
Leonard, de man die voor én na zijn overleden dood klonk…
Hahaha. Nee ik ben nog veel ouder. Maar ik vind die piloten gewoon niet zo erg. Kan best begrijpen dat daar een stempubliek voor is.quote:
Lazarus wel gehoord?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:37 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom heb ik Blackstar alweer gemist trouwens. Belachelijk.
End credits van Flikken Maastricht van 2 seizoenen terug ofzo, daar ken ik dit nummer vanquote:
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:37 schreef MadMaster het volgende:
Leonard, de man die voor én na zijn overlijden dood klonk…
Was je lazarus?quote:
Pip! Lekker man!quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:38 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen lieverds!
Ik heb geslapen en geslapen. Een uur of tien en ik voel me PRIMA!
Mogguhquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:38 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen lieverds!
Ik vind het knap.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:38 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen lieverds!
Topppquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:38 schreef PippenScottie het volgende:
Goedemorgen lieverds!
Ja ik denk dat ik vannacht max 2-3 uur heb gehadquote:
En hoeveel pak je er vanmiddag?quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik vannacht max 2-3 uur heb gehad
Ben je trouwens nog steeds of alweer wakker?quote:
Ik zit nu op 3,5 uur vannochtend denk ik. Sluit niet uit dat ik zo nog een paar uurtjes pak.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik vannacht max 2-3 uur heb gehad
Je mist op dit moment niksquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik durf niet te kijken wat ik allemaal heb genist… dus dat ga ik ook maar niet doen
Je hebt sowieso zaagmans gemist.quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:40 schreef PippenScottie het volgende:
Ik durf niet te kijken wat ik allemaal heb genist… dus dat ga ik ook maar niet doen
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:40 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ben je trouwens nog steeds of alweer wakker?
quote:Op dinsdag 28 december 2021 08:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zit nu op 3,5 uur vannochtend denk ik. Sluit niet uit dat ik zo nog een paar uurtjes pak.
Paar mooie liedjes, paar minder mooie.... beetje hetzelfde wat er nog komt, zeg maarquote:Op dinsdag 28 december 2021 08:40 schreef PippenScottie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |