ja, ik heb dit vakerquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:02 schreef houdjemond het volgende:
@:MTheBassman le Lacs ken je bij de eerste noten en ik ga er elk jaar heel erg goed op.
misschien kunnen die kever gozers uit Liverpool hem eens halen, zijn ze ook van die huidige nietsnut af daar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:02 schreef Isorden het volgende:
Die drummert lijkt wel veel op de frontman van de Foo fighters zeg...
Schijnt dat hun bassist ook een aardig potje kan drummenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:03 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
misschien kunnen die gozers uit Liverpool hem eens halen, zijn ze ook van die huidige nietsnut af daar.
Die cover van Man Who Sold The Worldquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:03 schreef Poppejans het volgende:
Ik stemde op Where did you sleep last night
Hele Unplugged concert is zalig
Kan het niet meer horen. Nevermind idem.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:03 schreef Poppejans het volgende:
Ik stemde op Where did you sleep last night
Hele Unplugged concert is zalig
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die cover van Man Who Sold The World
Stemde ik vorig jaar opquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:04 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Die cover van Man Who Sold The World
Ik vind Drain You en Something in the way nog steeds heerlijk luisteren. Teen Spirit hoeft niet meer voor mijquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Kan het niet meer horen. Nevermind idem.
Hmm moeilijke keuze, ik denk dat ik dan zou gaan voor In Utero.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:05 schreef MTheBassman het volgende:
Bleach is overigens wel mn favoriete nirvana album denk ik (waar deze ook vandaan komt)
In Utero is rauw EN volwassenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm moeilijke keuze, ik denk dat ik dan zou gaan voor In Utero.
Of toch ook Bleach.
Nevermind heb ik wel helemaal tot in den treurnis gedraaid
nevermind is natuurlijk geniaal maar ja ik hoor het wel van anderen dat ze die te vaak gehoord hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm moeilijke keuze, ik denk dat ik dan zou gaan voor In Utero.
Of toch ook Bleach.
Nevermind heb ik wel helemaal tot in den treurnis gedraaid
Niks voor Marco B. dus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In Utero is rauw EN volwassen
Nou ja, als je in utero bent ben je per definitie niet volwassenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In Utero is rauw EN volwassen
Sappyquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Utero > Nevermind > Bleach en het beste Nirvana-nummer staat op geen van die drie. Mogen jullie raden welke.
Ik vraag nu een scheiding aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan echt niks met 9 van de 10 Bowie nummers. Gekabbel.
no surprises komt zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben ervan tussen, goedenacht allenIn de ochtend wel weer aanwezig. Rest van de dag minder fanatiek vanwege bezoek.
GIFs or it didn't happenquote:
Sliverquote:
Oh, toch nog even kort blijven plakken dan. Dank jequote:
jaaaaquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:11 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Oh, toch nog even kort blijven plakken dan. Dank je
quote:
Ook leuk. Had ik een shirt vanquote:
Hij doet eerst pannen en dingen en dan dat nummer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:11 schreef houdjemond het volgende:
Hij gaat Le Lacs verpesten met zijn keukengereiwoest ben ik.
Ik wist wel dat je wijzer zou worden met de tijdquote:
same, had ook wel zo mogen blijven.quote:
Niet eens behang ...... zelfs geen stucwerk. Gewoon prefab meuk wat nog niet eens inelkaar is gezet.quote:
Ja, alsnog, doe maar lekker daarna. Als je meedoet, dan dan dan dan..quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij doet eerst pannen en dingen en dan dat nummer.
Le Lacs is prioriteit op dit momentquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang de wals maar niet rondom Winter of Question zit
quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:14 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Le Lacs is prioriteit op dit moment
Ik zal niet ontkennen dat ik de kygo remix ook wel een tijdje in een playlist hadquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:13 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind I See Fire echt geweldig
Boos op van Inkel neem ik aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:15 schreef Isorden het volgende:
Zo dan... gaat hier in het dorp nog ff voor een paar honder euro vuurwerk de lucht in....
Dus morgen gaan we zeggen dat we het niet doen, maar doen we het stiekem toch.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toevallig dat hij dit allemaal doet als jullie NIET gaan van Inkelen
Had t over de walsquote:
Sorryquote:
Ja, al hebben die het ook maar van Jan Keizer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry
Het origineel is trouwens van Parla & Pardoux, maar dat wist jij natuurlijk al
Tikkeltje fout maar wel heel leuk jaquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
oke ja nu ken ik m, deze is toch wel leuk
Ik vind dit ook een klassieke 'wel geinig'quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:18 schreef Evenstar het volgende:
Wel zeiken op bijv. Rowwen Heze, maar dit geweldig vinden.
Dit is toch gewoon Franse carnavalsmuziek .....
Maar het is Frans, dus opeens wel mooi
Dat scheelt weer 1 boze Houdjemond.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:17 schreef MTheBassman het volgende:
oke ja nu ken ik m, deze is toch wel leuk
het deuntje is nog wel herkenbaar, je hoort het ook in voetbal dus het roept bij mij nog aardige gevoelens opquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:18 schreef Evenstar het volgende:
Wel zeiken op bijv. Rowwen Heze, maar dit geweldig vinden.
Dit is toch gewoon Franse carnavalsmuziek .....
Maar het is Frans, dus opeens wel mooi
Ja, kan beide wel prima hebbenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een klassieke 'wel geinig'
Sletquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het ook kut, maar alles voor de zooms.
Wowquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:19 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |