Hmm moeilijke keuze, ik denk dat ik dan zou gaan voor In Utero.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:05 schreef MTheBassman het volgende:
Bleach is overigens wel mn favoriete nirvana album denk ik (waar deze ook vandaan komt)
In Utero is rauw EN volwassenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm moeilijke keuze, ik denk dat ik dan zou gaan voor In Utero.
Of toch ook Bleach.
Nevermind heb ik wel helemaal tot in den treurnis gedraaid
nevermind is natuurlijk geniaal maar ja ik hoor het wel van anderen dat ze die te vaak gehoord hebben.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:07 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Hmm moeilijke keuze, ik denk dat ik dan zou gaan voor In Utero.
Of toch ook Bleach.
Nevermind heb ik wel helemaal tot in den treurnis gedraaid
Niks voor Marco B. dus.quote:Op dinsdag 28 december 2021 01:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In Utero is rauw EN volwassen
Nou ja, als je in utero bent ben je per definitie niet volwassenquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
In Utero is rauw EN volwassen
Sappyquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Utero > Nevermind > Bleach en het beste Nirvana-nummer staat op geen van die drie. Mogen jullie raden welke.
Ik vraag nu een scheiding aanquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:09 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan echt niks met 9 van de 10 Bowie nummers. Gekabbel.
no surprises komt zoquote:Op dinsdag 28 december 2021 01:10 schreef Gretzl het volgende:
Ik ben ervan tussen, goedenacht allenIn de ochtend wel weer aanwezig. Rest van de dag minder fanatiek vanwege bezoek.
GIFs or it didn't happenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |