quote:Op maandag 27 december 2021 23:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik hoopte echt dat Thierry rond de kerst bekendmaakte dat zijn vrouw en hij in verwachting waren.
Had mijn Feliz nazidad tweet al klaarstaan
Gaat weer veel te snelquote:Op maandag 27 december 2021 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
En toen was het alweer 28 december zowat.
Scooby Snacks vorig jaar op 1993, dit jaar op 1998. Die leeft op het randjequote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:Op maandag 27 december 2021 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
Zouden ondeugende datedinges en novamora van dezelfde eigenaar zijn?
Nu inmiddels.quote:Op maandag 27 december 2021 23:59 schreef Dagoduck het volgende:
En toen was het alweer 28 december zowat.
Iddquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Queen staat er ook echt met elke scheet in he
Als ik op mijn topnummers zou stemmen zou die ook op mijn stemlijst staan ja. Genot.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind alleen stemplaat Someone Somewhere In Summertime echt genot het volgende uur
Ja ook hier stemplaatquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Vind alleen stemplaat Someone Somewhere In Summertime echt genot het volgende uur
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:00 schreef livelink het volgende:
Ik ga naar bed. De wekker gaat om 05.30 en ik trek van Inkel tegenwoordig ook slecht, dat speelt ook mee.
Fijne nacht allemaal en tot morgen
Tame Impala - Is It True moet de komende jaren toch in de lijst kunnen kome?quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Scooby Snacks vorig jaar op 1993, dit jaar op 1998. Die leeft op het randje
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn Van Inkel-allergie speelt nu alweer op.
Ja die hype mag ook wel eens afzwakken.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
ja ken ikquote:Op maandag 27 december 2021 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
2000 #WAARDE! Digitalism Zdarlight
Wie kent dit?
(ik was te lui om in de verschilkolom nieuwe platen aan te geven)
Geen schaamplaatje toch. Superlekker nummer. Lekkere tekst ook, I'm gonna ruin' you cuntquote:Op maandag 27 december 2021 23:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die staat bij mij wel 1000 plaatsen lager. Goede keus trouwens, ik had verwacht dat dat een antwoord kon zijn op de vraag van @:ok01
ik heb altijd een queen overdosis na de top 2000, ik vind echt zowat 10 a 15 ervan in de lijst onnodig.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:00 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die een beetje vergeten is. Ik zou overigens liever Lost in Yesterday zienquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tame Impala - Is It True moet de komende jaren toch in de lijst kunnen kome?
Net zo snel als andersquote:
Dat doen er wel meer heb ik het idee, hele fanclubs van bepaalde artiesten die op alles stemmen. Mensen die 8 nummers van Suzan en Freek op hun lijst zettenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Idd
Mensen pleuren gewoon 35x Queen in hun lijst volgens mij
Ik wil tijdens het Walsje mijn gietijzeren pan van 5 kilo op zijn hoofd slaan. Klaar nu.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:01 schreef Wickedangel het volgende:
Mijn Van Inkel-allergie speelt nu alweer op.
Mag ook, mag ook.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die een beetje vergeten is. Ik zou overigens liever Lost in Yesterday zien
Nouja, ik snap best als mensen dat totaal ruk vinden. Net als Visions van Charli XCX bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Geen schaamplaatje toch. Superlekker nummer. Lekkere tekst ook, I'm gonna ruin' you cunt
Wat een gekkigheidquote:
Goed nummer, maar ik heb liever de versie zonder Tinaquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind Eros en Tina oprecht lekker
Baasquote:
Die vind ik ook heerlijk! Stond nog best hoog in de Witte Trui van MuMe hequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik snap best als mensen dat totaal ruk vinden. Net als Visions van Charli XCX bijvoorbeeld
De versie zonder Tina is primaquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind Eros en Tina oprecht lekker
Gaat net als Rebellion Lies en Fake Empire wel de tegenbeterweteninnetjes worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die een beetje vergeten is. Ik zou overigens liever Lost in Yesterday zien
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:00 schreef livelink het volgende:
Ik ga naar bed. De wekker gaat om 05.30 en ik trek van Inkel tegenwoordig ook slecht, dat speelt ook mee.
Fijne nacht allemaal en tot morgen
Daar ken ik hem ook vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die vind ik ook heerlijk! Stond nog best hoog in de Witte Trui van MuMe he
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn favo Top 2000 moment was misschien wel de spookrijdermelding net na de Turn around...in Total eclipse of the heart,
Hu, 2019?quote:
Volgens mij komen er de komende 2 uur nog 3 top 100 platen van mij dus ik blijf effe zittenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben de lijst voor komende uren aan t checken. We krijgen vroeg in de ochtend al een van de mooiste Beatles, Fool on the Hill. Schandalig weggezakt. Verder is t enige wat ik echt jammer vind om te missen Drivers Seat en Winter van Tori Amos (die net na een Van Inkel Waltz van NS-stationspiano's komt)
Vorig jaar was er geloof ik een spookrijdersmelding en hoorde je daarna ai, ai ai ai van Take This Waltzquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn favo Top 2000 moment was misschien wel de spookrijdermelding net na de Turn around...in Total eclipse of the heart,
Winter is wel een stemplaatje, maar ga t ook missenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben de lijst voor komende uren aan t checken. We krijgen vroeg in de ochtend al een van de mooiste Beatles, Fool on the Hill. Schandalig weggezakt. Verder is t enige wat ik echt jammer vind om te missen Drivers Seat en Winter van Tori Amos (die net na een Van Inkel Waltz van NS-stationspiano's komt)
Anders is het morgen geen feeling good voor jouquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:06 schreef ok01 het volgende:
Ik ga na Feeling Good van Nina Simone slapen vanavond
Winters tijdstip welquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:06 schreef noodgang het volgende:
[..]
Winter is wel een stemplaatje, maar ga t ook missen
Prima moment iddquote:
Van Inkel begon met "zie gins komt de stoomboot" sample, geen grap.quote:
Da's niet bestquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik voel me spontaan ineens 70 jaar ouder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |