Baasquote:
Die vind ik ook heerlijk! Stond nog best hoog in de Witte Trui van MuMe hequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, ik snap best als mensen dat totaal ruk vinden. Net als Visions van Charli XCX bijvoorbeeld
De versie zonder Tina is primaquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind Eros en Tina oprecht lekker
Gaat net als Rebellion Lies en Fake Empire wel de tegenbeterweteninnetjes worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die een beetje vergeten is. Ik zou overigens liever Lost in Yesterday zien
Trustequote:Op dinsdag 28 december 2021 00:00 schreef livelink het volgende:
Ik ga naar bed. De wekker gaat om 05.30 en ik trek van Inkel tegenwoordig ook slecht, dat speelt ook mee.
Fijne nacht allemaal en tot morgen
Daar ken ik hem ook vanquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die vind ik ook heerlijk! Stond nog best hoog in de Witte Trui van MuMe he
quote:Op dinsdag 28 december 2021 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn favo Top 2000 moment was misschien wel de spookrijdermelding net na de Turn around...in Total eclipse of the heart,
Hu, 2019?quote:
Volgens mij komen er de komende 2 uur nog 3 top 100 platen van mij dus ik blijf effe zittenquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ben de lijst voor komende uren aan t checken. We krijgen vroeg in de ochtend al een van de mooiste Beatles, Fool on the Hill. Schandalig weggezakt. Verder is t enige wat ik echt jammer vind om te missen Drivers Seat en Winter van Tori Amos (die net na een Van Inkel Waltz van NS-stationspiano's komt)
Vorig jaar was er geloof ik een spookrijdersmelding en hoorde je daarna ai, ai ai ai van Take This Waltzquote:Op dinsdag 28 december 2021 00:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn favo Top 2000 moment was misschien wel de spookrijdermelding net na de Turn around...in Total eclipse of the heart,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |