Ze vliegt op rare vleugels. Uiteraard. Zal wel weer een korte versie zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 22:19 schreef Isorden het volgende:
TT
Zelf dit jaar op Just A Little Bit Of Peace In My Heart gestemd voor de oorringen
Cowboys and Angels is wel een genots plaat hoorquote:Op maandag 27 december 2021 22:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Gelukkig is de Sjors-hype een beetje geluwd.
Ik heb Whamageddon 1x gewonnen in 2019. Maar vind het eigenlijk geen leuk spel dus afgelopen 2 jaar draai ik het nummer gewoon expres op 1 december. Klaar.quote:Op maandag 27 december 2021 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was al af met de Whamageddon, dus heb ze al gehoord.
Ik denk de 7e ofzo.quote:
Kloptquote:Op maandag 27 december 2021 22:19 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Je hebt de radio de gehele decembermaand niet aan gehad ofzo?
Ik heb het nummer maar 1x gehoord. Op 14 december. Op het moment waarop ik uitgerekend in de Albert Heijn moest zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 22:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was al af met de Whamageddon, dus heb ze al gehoord.
Op het werk staat radio10 op. Daar komt Wham best wel vaak voorbij. Dus ik had ze in januari al wel gehoord...quote:Op maandag 27 december 2021 22:18 schreef Evenstar het volgende:
Denk dat dit de eerste keer is dat ik WHAM hoor in 2021
Die blazers in Just a little bit of peacequote:Op maandag 27 december 2021 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze vliegt op rare vleugels. Uiteraard. Zal wel weer een korte versie zijn.
Ik doe er niet bewust aan mee. Alleen als ik het nummer toevallig hoor denk ik er even aanquote:Op maandag 27 december 2021 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb Whamageddon 1x gewonnen in 2019. Maar vind het eigenlijk geen leuk spel dus afgelopen 2 jaar draai ik het nummer gewoon expres op 1 december. Klaar.
Last Christmas komt nogquote:Op maandag 27 december 2021 22:20 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Waarschijnlijk meteen ook alweer de laatste.
Dat is Lance of Neilquote:Op maandag 27 december 2021 22:20 schreef PzKpfw het volgende:
Hij wou toch pas wakker worden gemaakt eind september?
Ja dit dus, ik werk in een magazijn waar de hele dag de radio aanstaat dus ik kan überhaupt niet winnenquote:Op maandag 27 december 2021 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik doe er niet bewust aan mee. Alleen als ik het nummer toevallig hoor denk ik er even aan
Vind ik niet kunnen zo na Kerstmis. Kunnen ze beter skippenquote:
Maar hier was hij het nog niet aan het plannenquote:Op maandag 27 december 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hij ging dus WEL solo verdommeDe liegenaar
Rip Noorder dierenpark, Wildlands is een slap aftrekselquote:Op maandag 27 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het noorder dierenpark is echt een heerlijke mama appelsap
Hij bleef maar leugenquote:Op maandag 27 december 2021 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hij ging dus WEL solo verdommeDe liegenaar
Mijn favoriet blijft Kut Koemanquote:Op maandag 27 december 2021 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het noorder dierenpark is echt een heerlijke mama appelsap
Heb jij de pech dat ze sky radio aanhebben op je werkquote:Op maandag 27 december 2021 22:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Klopt
Ben sinds derde week van november niet meer op werk geweest, dus geen radio op werk of onderweg geluisterd. Thuis heb ik altijd Spotify aan en Serious Request heb ik ze ook niet gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |