SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Debutanten (17)
*Mitchell, *Soutar, Heaver, Borland, Rusty-Jake Rodriguez, Lewy Williams, Hempel, Barslow, Benecky, *Landman, Norman, Juan Rodriguez, Schmutzler, Shibata, KY Smith, *Jim Williams
* Speelde al wel op het BDO WK
Finales TV Toernooien in 2021SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
Toernooipagina PDC website
Twitter PDC
Wikipedia [Engels]
Live Score (Original)
Live Score 2.0
Dartconnect, premier software platform
Virtuele OOM (Order of Merit)
![]()
Jij hebt echt een hele rare vriendinquote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin is van de Tacx gevlogen
Ik weet niet met welke maatschappij jij vliegt, maar ik vlieg alleen met Ordin Air.quote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Gehrman het volgende:
Liever een sterretje in je voorruit dan een voorruit in je sterretje.
~ Geer
Net zo onleuk als de oplossingquote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Lonaa het volgende: [..] Het zou wel de oplossing zijn, maar ja.
Het is vermakelijk hoorquote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hele rare vriendin
Ik pis weer net als vroegerquote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef El-Stinho het volgende:
rode wijn KOM LAAT ONS VROLIJK ZIJN
Picsquote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Nee, mijn vriendin is van de Tacx gevlogen
Ik ken nog wel iemand met een eindoplossingquote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Net zo onleuk als de oplossing
@:tagliano
Rode wijn op het terras, dat je heel de wereld voor mij was.quote:
Het was "net zo leuk als onleuk" geloof ik. Maar ik reken het goed.quote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Net zo onleuk als de oplossing
@:tagliano
nou nou nouquote:Op maandag 27 december 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ken nog wel iemand met een eindoplossing
Morgen moet ie der verzorgen zeker.quote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hele rare vriendin
nou nou nouquote:Op maandag 27 december 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
slapen doe ik met mijn kleren aanquote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik pis weer net als vroeger
In de wasbak
Wijntje drinkenquote:Op maandag 27 december 2021 20:59 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Morgen moet ie der verzorgen zeker.
Ik ken er nog een stuk of 40-45.quote:Op maandag 27 december 2021 20:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Abelquote:Op maandag 27 december 2021 20:59 schreef Coco het volgende:
[..]
Rode wijn op het terras, dat je heel de wereld voor mij was.
Bij gebrek aan een urinoir in huis meer dan terecht.quote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ik pis weer net als vroeger
In de wasbak
Ik moet niksquote:Op maandag 27 december 2021 20:59 schreef Chippiegang het volgende:
[..]
Morgen moet ie der verzorgen zeker.
Hoeft zij niks van te weten!quote:Op maandag 27 december 2021 21:00 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dan denk ik dat het hier thuis een stuk minder vermakelijk wordt
Denk dat dit bij Viaplay afgelopen is.quote:Op maandag 27 december 2021 21:00 schreef Chippiegang het volgende:
Ga eens commentaar geven joh, ipv die rommel proberen te pluggen
Behalve Kim Jung Un god.quote:Op maandag 27 december 2021 21:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mannen die Kim heten zijn geen winnaars.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:02 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mannen die Kim heten zijn geen winnaars.
Goh.quote:Op maandag 27 december 2021 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit mag tegenwoordig niet meer (i.v.m. veiligheid)
Dat zijn de mooiste.quote:Op maandag 27 december 2021 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Zjak is woest om iets wat eventueel zou kunnen gaan gebeuren
Of hij schreeuwt vanwege een hersenbloeding.quote:Op maandag 27 december 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Price schreeuwt zich nogeens een hersenbloeding
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 27 december 2021 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Price schreeuwt zich nogeens een hersenbloeding
Wat hebben de Scandinaviërs op hun kerfstok?quote:Op maandag 27 december 2021 21:08 schreef AllesKaputt het volgende:
Zjak: begin niet over een bepaalde periode van een zeker buurland, dat zou je zomaar je nieuwe contractje kunnen kosten.
quote:Op maandag 27 december 2021 21:08 schreef AllesKaputt het volgende:
Zjak: begin niet over een bepaalde periode van een zeker buurland, dat zou je zomaar je nieuwe contractje kunnen kosten.
https://en.wikipedia.org/wiki/Continuation_War ?quote:Op maandag 27 december 2021 21:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat hebben de Scandinaviërs op hun kerfstok?
Of een vakantie van 6 maandenquote:Op maandag 27 december 2021 21:08 schreef AllesKaputt het volgende:
Ik heb al een paar dagen zin in een kaassouflée.quote:Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef eentwee het volgende:
Hallo warm bad. Wat jammer dat de kroket covid heeft, ik zat al klaar met mijn vlaggetje op de bank.
Nog niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |