Hey Drukwerk.quote:Op maandag 27 december 2021 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Deze gewoon integraal (2 uurtjes) erin, met beeld
Ik moet nog maar eens kijken wat er in de drankkast staat.quote:Op maandag 27 december 2021 21:13 schreef Isorden het volgende:
Zal me nog wel een beetje inhouden met de whisky...
Anders ben ik al lam voor het van inkelen
Dus over 9 jaar ben je geheelonthouder?quote:Op maandag 27 december 2021 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar stop ik weer met drinken.
2019 eerste maand niet gedronken, 2020 eerste twee maanden, dit jaar eerste drie maanden. Nu maar eens voor de vier maanden denk ik.
You gotta get with my friendsquote:Op maandag 27 december 2021 21:14 schreef Zorro het volgende:
Ja nou, ik ben niet zo van die Spice Girl muziek, maar als er dan toch iets moet, dan NIET deze
Goeie.quote:
Hij heeft vast geen Mercedesquote:Op maandag 27 december 2021 21:14 schreef datismijnmening het volgende:
Ginger Spice is tegenwoordig met Christian Horner.
Die man heeft ook alles hè
Ik doe ook een dry januari dus ik moet nu nog even compenserenquote:Op maandag 27 december 2021 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Volgend jaar stop ik weer met drinken.
2019 eerste maand niet gedronken, 2020 eerste twee maanden, dit jaar eerste drie maanden. Nu maar eens voor de vier maanden denk ik.
Blijft toch niet echt galant, dat rennen met hakken.quote:
Een jongen uit mijn klas was enorme fan van de Spice Girls. 5 jaar later was het een enorme metalhead...quote:Op maandag 27 december 2021 21:15 schreef Isorden het volgende:
Toen dit uitkwam vond ik het vreselijk als jong jochie.....
Tegenwoordig gewoon schaamteloos meeblehren!
Het was toen fout, het is nu foutquote:Op maandag 27 december 2021 21:15 schreef Isorden het volgende:
Toen dit uitkwam vond ik het vreselijk als jong jochie.....
Tegenwoordig gewoon schaamteloos meeblehren!
Eckte mannen schamen zich niet voor hun liefde voor de Spice Girlsquote:Op maandag 27 december 2021 21:15 schreef tompsv18 het volgende:
11% mannen hebben op dit nummer gestemd. Of Nouja, mannen.
Vorig jaar in de nacht van 30 op 31 december nog een (volle) fles limoncello opgezopen tot 9 uur 's ochtends. Inclusief aanvullend nog aardig wat bierquote:Op maandag 27 december 2021 21:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik doe ook een dry januari dus ik moet nu nog even compenseren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |