Heb nog HJ GP!quote:
Euro'squote:Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet, want geen idee wat ekken zijn
Nee, bij dit nummer en het hele album (full Moon Fever) nietquote:
quote:
Wel heel braaf ja.quote:Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
Eigenlijk vind ik de Tom Petty-nummers die ik tot nu toe heb gehoord een beetje saai.
"Ja, dat waren meiden die meegingen met de VOC."quote:Op maandag 27 december 2021 21:11 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Gen z'ers die nog op zijn: "mama, wat is dat?"
Door de clip met Johnny Depp en Matt LeBlanc??quote:Op maandag 27 december 2021 21:10 schreef het_fokschaap het volgende:
Ik had op into the Great wide open gestemd, maar deze is ook leuk
Goed spul. Ik heb nog allerlei bier want mijn lieve vriendinnetje heeft me een bieradventkalender gegevenquote:
Jammer dat ik maar 1 like kan gevenquote:Op maandag 27 december 2021 21:11 schreef Isorden het volgende:
Running down a dream moet er eigenlijk ook gewoon in
Vakantie ftw.quote:Op maandag 27 december 2021 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, goed bezig. Ik heb ook nog wel winterbier, maar houd me even in, het is maandag
Die is inmiddels op toch.quote:Op maandag 27 december 2021 21:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Goed spul. Ik heb nog allerlei bier want mijn lieve vriendinnetje heeft me een bieradventkalender gegeven
quote:
Ken de clip nietquote:Op maandag 27 december 2021 21:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Door de clip met Johnny Depp en Matt LeBlanc??
Nee man, haha. Zit nu op 7 van de 25. Maar er gaan er zeker nog wel een paar doorheen komende dagen.quote:
Heb erop gestemd maar nopequote:Op maandag 27 december 2021 21:11 schreef Isorden het volgende:
Running down a dream moet er eigenlijk ook gewoon in
Zo af en toe pik je gewoon nog wat opquote:Op maandag 27 december 2021 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Zie mij eens een woordje over de grens spreken
Best leuke clip met dus o.a. en nog piepjonge Johnny Depp die Eddie speelt...quote:
Volgend jaar stop ik weer met drinken.quote:Op maandag 27 december 2021 21:12 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Haha, goed bezig. Ik heb ook nog wel winterbier, maar houd me even in, het is maandag
Dat lijkt me op zich een pré?quote:Op maandag 27 december 2021 21:13 schreef Isorden het volgende:
Zal me nog wel een beetje inhouden met de whisky...
Anders ben ik al lam voor het van inkelen
Smakeloos land, alles.quote:Op maandag 27 december 2021 21:13 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Doorgestoken kaart die lijst
Jij snapt het!quote:Op maandag 27 december 2021 21:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
GTA San Andreas
Dus piswoest alles!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |