Trekt me niet echtquote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Spirited away staat op netflix, kijk maar.
Nope. Ook nog nooit gestaan.quote:Op maandag 27 december 2021 20:56 schreef Berkery het volgende:
Staat Berdien Stenberg eigenlijk in de top 2000?
quote:Op maandag 27 december 2021 20:56 schreef essnhills het volgende:
Ik had als kind regelmatig een nachtmerrie met een donkere locomotief die door de straten van het dorp opdoemde en mijn vader achterna zat.
Een alledaags tafereeltje in de regio Alkmaar?quote:Op maandag 27 december 2021 20:56 schreef essnhills het volgende:
Ik had als kind regelmatig een nachtmerrie met een donkere locomotief die door de straten van het dorp opdoemde en mijn vader achterna zat.
Ik ben niet opgegroeid in regio Alkmaar.quote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een alledaags tafereeltje in de regio Alkmaar?
Daar woonde ze volgens mij als kind nietquote:Op maandag 27 december 2021 20:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een alledaags tafereeltje in de regio Alkmaar?
Ik heb gewoon tegen iedereen gezegd dat ik dit jaar geen Kerstkaarten doe want #verhuizing #drukquote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oke ik ga de kerstkaarten maar es naar de brievenbus brengen
(Ja ik ben laat, nee niet naar mn eigen brievenbus [ afbeelding ])
De toneelmeester:quote:
Misschien had hij eens in moeten stappenquote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet opgegroeid in regio Alkmaar.
Woonde wel dicht bij een station. Maar geen idee waar de donkere locomotief vandaan kwam. En waarom die mijn vader achterna zat.
Mijn vader zat nooit in de trein
quote:Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Spirited away staat op netflix, kijk maar.
Al hun films staan op Netflix. Zou zelf niet aanraden met Spirited Away te beginnen denk ik (heb ik wel gedaan). Die is nogal spiritueel.quote:
Ik stuur alleen nog mensen die mij een kerstkaart sturen. Scheelt me elk jaar meer geldquote:Op maandag 27 december 2021 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb gewoon tegen iedereen gezegd dat ik dit jaar geen Kerstkaarten doe want #verhuizing #druk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |