En gelukkig was Roger Taylor ookquote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En John Deacon er ook wat van!
Fred die was ook goed in vormquote:
En Taylor kan een behoorlijk mopje zingenquote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer coveren Foo Fighters regelmatig met Taylor Hawkins als zanger.
Ook op Pinkpop dacht ikquote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer coveren Foo Fighters regelmatig met Taylor Hawkins als zanger.
Dat hebben ze sowieso ooit in Hyde Park gedaan ja.quote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook op Pinkpop dacht ik
Ook wel eens gespeeld met Brian en Roger erbij..
En dan te bedenken dat er eerder meer dan minder Queen gaat binnenkomen de komende jaren. En deze grappen dus nog vaker gaan komenquote:
Zeker. Shake it Off is een van mijn favoriete nummers.quote:Op maandag 27 december 2021 20:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
En Taylor kan een behoorlijk mopje zingen
Waarschijnlijk over het hoofd gezien door de mensen.quote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit grapje maakte ik ook al en toen kreeg ik geen likes
Overzicht met welke nummers ik Neil Young wanneer live heb zien spelen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Erg mooiquote:Op maandag 27 december 2021 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er eerder meer dan minder Queen gaat binnenkomen de komende jaren. En deze grappen dus nog vaker gaan komen
quote:
Ja die was ik net aan het zoekenquote:
Maar wat is die PDF nou?quote:
Dat duurt nog wel ffquote:Op maandag 27 december 2021 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik dacht heel even dat Barcelona werd ingestart![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op zich wordt het woord calypso wel daadwerkelijk meermaals gezongenquote:Op maandag 27 december 2021 20:39 schreef essnhills het volgende:
Ik ga echt nooit onthouden dat deze calypso heet
Maar is wel prachtig
Da's de ijscoman, duhquote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind die bel zo irritant in dit lied
En bedankt he...quote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het juist wel passen in het liedquote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aha!quote:Op maandag 27 december 2021 20:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
https://cms-assets.nporad(...)021.pdf?v=1639653148
Uiteindelijk wint niemand het van de zwaartekracht.quote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef Isorden het volgende:
Toch zonde dat John van de zwaartekracht verloor
Heb even de pdf opgeslagen met alleen pagina 4-7. Scheelt weer scrollen en gedoe.quote:Op maandag 27 december 2021 20:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
https://cms-assets.nporad(...)021.pdf?v=1639653148
quote:
Al lang besproken.quote:Op maandag 27 december 2021 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar de belangrijkste vraag: Is John Denver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |