quote:Op maandag 27 december 2021 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel mooi dat Max hoger staat dan Mercedes-Benz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Hier kan ik me wel in vinden jaquote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nee, dat is Hold the Line.
En, werd-ie gedraaidquote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze heb ik nog eens aangevraagd bij de ziekenomroep toen ik in het ziekenhuis lag
Love isn't always on timequote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Dit grapje maakte ik ook al en toen kreeg ik geen likesquote:Op maandag 27 december 2021 20:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wel mooi dat Max hoger staat dan Mercedes-Benz.
Ahwquote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit grapje maakte ik ook al en toen kreeg ik geen likes
Ik eis tribunalen!quote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit grapje maakte ik ook al en toen kreeg ik geen likes
quote:
Boooohhh vroeger die voor de SNES en de N64 helemaal kapot gespeeld op de emulatorquote:
Ik nooitquote:Op maandag 27 december 2021 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
Heb dit nummer maar één keer live gehoord.
Maar is Roger?quote:
Hold The Line is stemplaatgenotquote:Op maandag 27 december 2021 20:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En je broertje laten zwemmen met een steen zekerquote:
Al besproken.quote:Op maandag 27 december 2021 20:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En John Deacon er ook wat van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |