Cultuurbarbaarquote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Mja eigenlijk is alleen Hotel California leuk van de EaglesWel stemplaat
"For the record: we never broke up, we just took a fourteen year vacation."quote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef Isorden het volgende:
Hell Freezes Over blijft ook een heerlijk concert trouwens
Ja ok Take It Easy is ook leukquote:
Take it Easyquote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef LTVDK het volgende:
Mja eigenlijk is alleen Hotel California leuk van de EaglesWel stemplaat
quote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik weet niet meer precies wat je usernaam was. Jij bent gewoon Bosje
Bos81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat onderschrift heb ik nog steeds/al weer..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Samequote:Op maandag 27 december 2021 20:13 schreef Isorden het volgende:
Oh ja die zangeres waarvan ik echt 30 jaar heb gedacht dat het een man was
Ja ok die is ook nog wel fijnquote:
Ohquote:Op maandag 27 december 2021 20:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bos81
en dat onderschrift heb ik nog steeds/al weer...
Nee ik doe niet aan drugsquote:
Als ik dat was geweest had ik me er niet voor geschaamd.quote:Op maandag 27 december 2021 20:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als je had gezegd dat je in die tijd groot fan van Coldplay was, hadden wij dat kwalijker gevonden hoor.
Ik gok dat ik het meeste er wel van herken, was van die muziek die mijn vader in de auto op vakantie naar Frankrijk opzettequote:
Te druk met verhuizen gok ik?quote:Op maandag 27 december 2021 20:14 schreef essnhills het volgende:
ik heb mijn Kerstboom dit jaar niet staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |