Nou, je hebt sowieso al een verkeerde voorstelling van zaken...quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Je geeft het lichaam een beetje eiwit van een virus...
Letop (zeg je met de spuit tegen het lichaam) het kan langskomen, bereid je erop voor!
Na verloop van tijd worden de afweercellen (T-cellen?) minder en moet er weer een 'reminder' komen... (booster)
Kan dit dan maar 'bedenkenloos' zo doorgaan?
Dus er is in het verleden nooit sprake geweest van teveel vaccineren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hebben we dan zo'n gekke periode als nu, dan eens eerder meegemaakt?
Vertel het mij, ik mijn 'leerknop' aangezet!quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, je hebt sowieso al een verkeerde voorstelling van zaken...
Vragen vragen vragen...quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dus er is in het verleden nooit sprake geweest van teveel vaccineren.
Hoe weet je dan of daar een maximum op zit?
Wat is de theorie erachter?
Nee, daar is geen beginnen aan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Vertel het mij, ik mijn 'leerknop' aangezet!
Waarom vind jij het logisch dat die zaken synchroon inzetten met delta / vaccin. En dat die over all leeftijden geldt maar voornamelijk voor jonge mannen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:35 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Of door uitgestelde zorg.
Oude covid infectie…..
lichamen die nu gewoon op zijn.
Maar die mogelijkheden vergeet je natuurlijk liever.
Ik ben benieuwd naar je bronnen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:05 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zoals in Noorwegen? Oh wacht die hebben ondersterfte. Portugal dan, oh wacht, ondersterfte.
Anyhow, dat geeft een downward bias, en de oversterfte is in 2021 hoger t.o.v. 2020. .quote:Op dinsdag 28 december 2021 18:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
10.000 ongeregistreeerde Covid doden in 2020 loopt ook nogal uit de pas...
Jij vindt het logisch dat het aan vaccins ligt terwijl in landen met hogere vaccinatiegraad er ondersterfte is?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:08 schreef ludovico het volgende:
[..]
Waarom vind jij het logisch dat die zaken synchroon inzetten met delta / vaccin. En dat die over all leeftijden geldt maar voornamelijk voor jonge mannen.
[..]quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:43 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
daarom zien we nu ook zo veel pokken of polio… oh wacht even….
Mazelen dan….. komt alleen voor in hele specifieke regio’s.
[..]
totdat omikron langs kwam.
https://www.welingelichte(...)scoren-het-best.htmlquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd naar je bronnen.
Ik vind het logisch dat het vaccin een oorzaak zou kunnen zijn gezien de correlatie van de twee.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jij vindt het logisch dat het aan vaccins ligt terwijl in landen met hogere vaccinatiegraad er ondersterfte is?
Heb trouwens al een tijd geleden een onderzoek met je gedeeld over de lange termijn effecten van covid bij mensen die slechts milde covid hebben gehad waaronder hartproblemen
K hier heb ik het niet eens over.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef devlinmr het volgende:
[..]
https://www.welingelichte(...)scoren-het-best.html
Volgens jou kwam dat door toename van de bevolking, meer ouderen, etc.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:11 schreef ludovico het volgende:
[..]
Anyhow, dat geeft een downward bias, en de oversterfte is in 2021 hoger t.o.v. 2020. .
De halve wereld is gehypnotiseerd.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:12 schreef Helikopterpilootje het volgende:
3. De IFR van COVID per leeftijdscohort van 10 jaar is gewoon op te zoeken net als die van influenza. Het omslagpunt waarbij COVID dodelijker is, ligt boven de 60, en de hogere totale IFR komt puur voor rekening van de cohorten van 70 en ouder. Als jij dat niet wil geloven ben je een realiteitsontkenner die aan ernstige waandenkbeelden lijdt.
Mijn tijd is te kostbaar om in discussie te gaan met een geesteszieke.
Tabee.
Isdatzo heeft in BNW een leuke reeks correlaties gepost die dat onderuit haalde.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:13 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind het logisch dat het vaccin een oorzaak zou kunnen zijn gezien de correlatie van de twee.
? Onderraportage komt door het niet rapporteren van een case.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Volgens jou kwam dat door toename van de bevolking, meer ouderen, etc.
Of telt dat nu niet meer?
Isdatzo staat bij mij op block dusseh, keb idd niks gezien.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Isdatzo heeft in BNW een leuke reeks correlaties gepost die dat onderuit haalde.
Gemist zekers...
Update cumulatieve oversterfte per 100 duizend in Europa incl. de VS. Vooral Midden/Oost-Europa relatief hoog. Zweden lager dan Nederland, Duitsland nog lager. Finland, IJsland, Cyprus, Denemarken veel lager. Ondersterfte in Noorwegen. @hippopedoidquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
K hier heb ik het niet eens over.
2021 vs 2020.
Hoe kan je dit nou zeggen met stapels bewijs dat het virus nauwelijks geremd wordt in overdracht door vaccinatie.quote:Op dinsdag 28 december 2021 19:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit hele verhaal werkt sowieso ook alleen maar als je de drastische afname in virus replicaties bij massa vaccinatie voor het gemak negeert...
Delta vs alpha/wuhanquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:14 schreef ludovico het volgende:
[..]
K hier heb ik het niet eens over.
2021 vs 2020.
Is dit zo? Is daar onderzoek van?quote:Op dinsdag 28 december 2021 20:07 schreef Helikopterpilootje het volgende:
[..]
Wordt het wél. Als jij shit kunstmatig gaat doen ipv. je lichaam het op natuurlijke wijze laat opknappen, ondermijn je het natuurlijke vermogen hiermee.
Natuurlijke immuniteit is een orde van grootte sterker, en blijft ook langer op peil, dan immuniteit via vaccinatie. COVID is qua gevaar voor gezonde mensen onder de 60 statistisch insignificant, want minder gevaarlijk dan influenza voor deze groep is, ondanks dat we tegen influenza veel meer gedeeltelijke immuniteit hebben door blootstelling aan andere influenzasoorten in het verleden.
Je belet mensen om de superieure natuurlijke immuniteit te ontwikkelen door ze te gaan vaccineren.
En waarom?
Ja dat liep mooi overeen ja, maar de Covid deaths laten geen verschil zien alleen de non-covid deaths.quote:
Ah, wat dacht je laat ik maar even vergeten dat we over oversterfte 2020 vs 2021 hadden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
? Onderraportage komt door het niet rapporteren van een case.
En tot die tijd kun je blijven suggereren dat de vaccins levensgevaarlijk zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Isdatzo staat bij mij op block dusseh, keb idd niks gezien.
CBS heeft de opdracht gekregen om de oversterfte uit te zoeken maar dat is nog lang niet gereed.
Geen idee waar je het nu over hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, wat dacht je laat ik maar even vergeten dat we over oversterfte 2020 vs 2021 hadden?
Totdat men mij vrije simpele statistieken laat zien waarbij vaccinatiestatus erbij wordt betrokken hou ik het idd zeker voor mogelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
En tot die tijd kun je blijven suggereren dat de vaccins levensgevaarlijk zijn
Ah, dus er is geen hogere oversterfte in 2021 ten opzichte van 2020?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nu over hebt.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, dus er is geen hogere oversterfte in 2021 ten opzichte van 2020?
Je schiet ook alle kanten op...
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Totdat men mij vrije simpele statistieken laat zien waarbij vaccinatiestatus erbij wordt betrokken hou ik het idd zeker voor mogelijk.
Koste wat het kost?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Koste wat het kost moet dat vaccin als levensgevaarlijk worden afgeschilderd.
Deze kans laat je niet lopen.
Je weet nooit wanneer de volgende gelegenheid zich aandient...
Ah,nu opeens weer wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Er is meer oversterfte in 2021 dan in 2020, en dus ook oversterfte in 2021 t.o.v. 2020.
Nee, altijd al, als jij nou eens leest wat ik schrijf i.p.v. het allemaal zelf te verzinnen dat discussieert wat makkelijker?quote:
Nee, jij maakt gebruik van het ontbreken van een verklaring, om het op het vaccin te schuiven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Koste wat het kost?
Er is nog geen eens fatsoenlijk onderzoek gedeeld dat de oversterfte verklaard.
Wat jij doet is zonder bronnen de bestaande correlatie onmogelijk causaal noemen, op basis van niks.
Je schiet steeds alle kanten op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, altijd al, als jij nou eens leest wat ik schrijf i.p.v. het allemaal zelf te verzinnen dat discussieert wat makkelijker?
Hoho.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:43 schreef Wantie het volgende:
En bij de oversterfte van 2020 was dat volgens jou het gevolg van meer inwoners, meer ouderen, etc.
Allemaal oorzaken buiten Covid om.
Je begrijpt dat als je massaal vaccineert en je minder Covid doden noteert dat het een grim gegeven is dat er desondanks oversterfte gerapporteerd wordt in dit land?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:43 schreef Wantie het volgende:
Want het mocht niet zo zijn dat Covid oversterfte zou veroorzaken.
Nu een jaar verder, en nu moet kostte wat het kost de oversterfte te verwijten zijn aan het vaccin.
Opeens tellen al die andere factoren niet meer.
Er is slechts 1 factor: vaccin.
Ik hou het zeker voor mogelijk, totdat het tegendeel bewezen wordt, wat jij niet doet, jij sluit het uit, op basis van niks.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, jij maakt gebruik van het ontbreken van een verklaring, om het op het vaccin te schuiven.
Da's wat anders.
Als jij dat denkt dan lees je dingen die er niet staan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je schiet steeds alle kanten op.
Dat kan ik niet helpen...
Mooi dat je dat nu wel toegeeft.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoho.
Dat er meer sterfgevallen te verwachten zijn en drukte op de IC vanwege een oudere populatie...
10% meer 65+ in 2020 dan in 2016.
Heb ik nergens ontkent dat Covid een duit in het zakje doet.
Sterker nog, de mortaliteitscijfers in 2020 waren ruim 10% hoger voor de 65+ groep dan in 2019. Die was niet meer zo hoog geweest sinds 2013.
Ik sluit niets uit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik hou het zeker voor mogelijk, totdat het tegendeel bewezen wordt, wat jij niet doet, jij sluit het uit, op basis van niks.
Nooit ontkent.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mooi dat je dat nu wel toegeeft.
Erken je dan ook dat onduidelijk is wat de oorzaken zijn van de huidige oversterfte?
In plaats van te focussen op 1 oorzaak?
..quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit.
Dat verzin jij erbij.
Ook geen reden om het draaien van de aarde uit te sluiten...quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nooit ontkent.![]()
Sure, er is nog een hoop onduidelijk en er spelen meer zaken mee, maar dat is nog geen reden om vaccins uit te sluiten als mogelijke verklarende variabele.
Die zul je moeten specificeren naar vaccinatiestatus. Allemaal maar info die niet openbaar is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:57 schreef Emmerdeur het volgende:
We gaan het zien aan de over/onder-sterfte in 2022
Dan krijgt de tweede booster de schuldquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:57 schreef Emmerdeur het volgende:
We gaan het zien aan de over/onder-sterfte in 2022
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |