Ja dat liep mooi overeen ja, maar de Covid deaths laten geen verschil zien alleen de non-covid deaths.quote:
Ah, wat dacht je laat ik maar even vergeten dat we over oversterfte 2020 vs 2021 hadden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
? Onderraportage komt door het niet rapporteren van een case.
En tot die tijd kun je blijven suggereren dat de vaccins levensgevaarlijk zijnquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:21 schreef ludovico het volgende:
[..]
Isdatzo staat bij mij op block dusseh, keb idd niks gezien.
CBS heeft de opdracht gekregen om de oversterfte uit te zoeken maar dat is nog lang niet gereed.
Geen idee waar je het nu over hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:33 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, wat dacht je laat ik maar even vergeten dat we over oversterfte 2020 vs 2021 hadden?
Totdat men mij vrije simpele statistieken laat zien waarbij vaccinatiestatus erbij wordt betrokken hou ik het idd zeker voor mogelijk.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
En tot die tijd kun je blijven suggereren dat de vaccins levensgevaarlijk zijn
Ah, dus er is geen hogere oversterfte in 2021 ten opzichte van 2020?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Geen idee waar je het nu over hebt.
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, dus er is geen hogere oversterfte in 2021 ten opzichte van 2020?
Je schiet ook alle kanten op...
Ja, snap ik.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Totdat men mij vrije simpele statistieken laat zien waarbij vaccinatiestatus erbij wordt betrokken hou ik het idd zeker voor mogelijk.
Koste wat het kost?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, snap ik.
Koste wat het kost moet dat vaccin als levensgevaarlijk worden afgeschilderd.
Deze kans laat je niet lopen.
Je weet nooit wanneer de volgende gelegenheid zich aandient...
Ah,nu opeens weer wel.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
Er is meer oversterfte in 2021 dan in 2020, en dus ook oversterfte in 2021 t.o.v. 2020.
Nee, altijd al, als jij nou eens leest wat ik schrijf i.p.v. het allemaal zelf te verzinnen dat discussieert wat makkelijker?quote:
Nee, jij maakt gebruik van het ontbreken van een verklaring, om het op het vaccin te schuiven.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Koste wat het kost?
Er is nog geen eens fatsoenlijk onderzoek gedeeld dat de oversterfte verklaard.
Wat jij doet is zonder bronnen de bestaande correlatie onmogelijk causaal noemen, op basis van niks.
Je schiet steeds alle kanten op.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nee, altijd al, als jij nou eens leest wat ik schrijf i.p.v. het allemaal zelf te verzinnen dat discussieert wat makkelijker?
Hoho.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:43 schreef Wantie het volgende:
En bij de oversterfte van 2020 was dat volgens jou het gevolg van meer inwoners, meer ouderen, etc.
Allemaal oorzaken buiten Covid om.
Je begrijpt dat als je massaal vaccineert en je minder Covid doden noteert dat het een grim gegeven is dat er desondanks oversterfte gerapporteerd wordt in dit land?quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:43 schreef Wantie het volgende:
Want het mocht niet zo zijn dat Covid oversterfte zou veroorzaken.
Nu een jaar verder, en nu moet kostte wat het kost de oversterfte te verwijten zijn aan het vaccin.
Opeens tellen al die andere factoren niet meer.
Er is slechts 1 factor: vaccin.
Ik hou het zeker voor mogelijk, totdat het tegendeel bewezen wordt, wat jij niet doet, jij sluit het uit, op basis van niks.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, jij maakt gebruik van het ontbreken van een verklaring, om het op het vaccin te schuiven.
Da's wat anders.
Als jij dat denkt dan lees je dingen die er niet staan.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je schiet steeds alle kanten op.
Dat kan ik niet helpen...
Mooi dat je dat nu wel toegeeft.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoho.
Dat er meer sterfgevallen te verwachten zijn en drukte op de IC vanwege een oudere populatie...
10% meer 65+ in 2020 dan in 2016.
Heb ik nergens ontkent dat Covid een duit in het zakje doet.
Sterker nog, de mortaliteitscijfers in 2020 waren ruim 10% hoger voor de 65+ groep dan in 2019. Die was niet meer zo hoog geweest sinds 2013.
Ik sluit niets uit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik hou het zeker voor mogelijk, totdat het tegendeel bewezen wordt, wat jij niet doet, jij sluit het uit, op basis van niks.
Nooit ontkent.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Mooi dat je dat nu wel toegeeft.
Erken je dan ook dat onduidelijk is wat de oorzaken zijn van de huidige oversterfte?
In plaats van te focussen op 1 oorzaak?
..quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik sluit niets uit.
Dat verzin jij erbij.
Ook geen reden om het draaien van de aarde uit te sluiten...quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Nooit ontkent.![]()
Sure, er is nog een hoop onduidelijk en er spelen meer zaken mee, maar dat is nog geen reden om vaccins uit te sluiten als mogelijke verklarende variabele.
Die zul je moeten specificeren naar vaccinatiestatus. Allemaal maar info die niet openbaar is.quote:Op dinsdag 28 december 2021 21:57 schreef Emmerdeur het volgende:
We gaan het zien aan de over/onder-sterfte in 2022
Dan krijgt de tweede booster de schuldquote:Op dinsdag 28 december 2021 21:57 schreef Emmerdeur het volgende:
We gaan het zien aan de over/onder-sterfte in 2022
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |