Jullie beweren toch het tegendeel met heel dit topic? Kom dan zelf met betrouwbare wetenschappelijk onderbouwde bronnen die het tegendeel bewijzen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals aangegeven werkt dat hier niet zo. Als jij iets beweert, kun je dat aantonen met goede, betrouwbare bronnen. Zo niet, kun je inderdaad beter naar BNW.
https://research.vu.nl/en(...)r-en-astrazeneca-expquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
HIJ WERKT NIET VOOR PFIZER en dat wordt ook nergens vermeld. Hij is adviseur bij Janssen wat niet meer gebruikt wordt in Nederland en dat was hij al voor corona verder adviseert het OMT niet over welke vaccins toegepast worden,dat doet de Gezondheidsraad.
En nog verder, dit staat gewoon openbaar en zwart op wit zoals het hoort, als hij dit geheim gehouden had dan had je mischien een punt gehad.
Is geen wetenschappelijk onderbouwde bron, sorry, kunnen we niets meequote:Op dinsdag 28 december 2021 14:35 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
https://research.vu.nl/en(...)r-en-astrazeneca-exp
het was ook niet echt moeilijk te vinden ofzo.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:36 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Is geen wetenschappelijk onderbouwde bron, sorry, kunnen we niets mee
Ook niet bij iedereen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:34 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, concreet is het "we weten niet of de booster besmetting kan voorkomen, maar het helpt wel bij voorkomen van ernstige Covid".
Daar is ie! Wanneer je geen tegenargument hebt verzoek je je tegenstander gewoon om zelf je tegenargumenten op te zoeken. Mooi.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:28 schreef denattedweil het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoef mezelf niet te overtuigen, als je zelf twijfelt, doe lekker je eigen research.
Nee, zo werkt het niet.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:35 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Jullie beweren toch het tegendeel met heel dit topic? Kom dan zelf met betrouwbare wetenschappelijk onderbouwde bronnen die het tegendeel bewijzen.
Ik heb in het eerdere deel al aangegeven wat ik van Geert vindt.
Daarom 'helpt bij voorkomen' ipv 'voorkomt'.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ook niet bij iedereen.
[ twitter ]
Niets is zeker, behalve de dood en de belastingen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:39 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ook niet bij iedereen.
[ twitter ]
De claim is dat 'boosters de zaak verergeren' op basis van wat een persoon heeft beweerd. Dan is het aan degenen die die claim onderschrijven om aan te tonen dat die claim klopt. Met betrouwbare bronnen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:35 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Jullie beweren toch het tegendeel met heel dit topic? Kom dan zelf met betrouwbare wetenschappelijk onderbouwde bronnen die het tegendeel bewijzen.
Ik heb in het eerdere deel al aangegeven wat ik van Geert vindt.
De claim is dat door vaccineren het moeder virus wel word onderdrukt maar juist daardoor krijgen de andere varianten de kans om dominant te worden. Juist omdat het besmetting niet tegengaat. Denk aan het verhaal van Jaap van Dissel over de jasjes. De bedrijven die het vaccin hebben ontwikkeld zeggen niet dat dit niet mogelijk is, kan je vinden in een van de debunk linkjes die in het eerste deel werd geplaatst. Echter het enige tegenargument is dat dit gewoon niet aan de hand is. Dus wat de waarheid is dat is vrij lastig te zeggen, en dat kan eigenlijk alleen met onderzoek en met de tijd worden aangetoond.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De claim is dat 'boosters de zaak verergeren' op basis van wat een persoon heeft beweerd. Dan is het aan degenen die die claim onderschrijven om aan te tonen dat die claim klopt. Met betrouwbare bronnen.
Succes!
Hij werkt voor Pfizer, Jansen en Astrazeneca?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:35 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/sites(...)ten%2006-04-2020.pdf
Dus pfizer, jansen en astrazenica... nog erger als je het mij vraagt.
-niet zo dus-quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij werkt voor Pfizer, Jansen en Astrazeneca?
Als dat werkelijk aan de hand zou zijn, zouden in elk Europees land varianten moeten zijn ontwikkeld, aangezien er heel veel is gevaccineerd. Echter komt ook deze variant weer uit een land met juist een heel lage vaccinatiegraad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:49 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
De claim is dat door vaccineren het moeder virus wel word onderdrukt maar juist daardoor krijgen de andere varianten de kans om dominant te worden. Juist omdat het besmetting niet tegengaat. Denk aan het verhaal van Jaap van Dissel over de jasjes. De bedrijven die het vaccin hebben ontwikkeld zeggen niet dat dit niet mogelijk is, kan je vinden in een van de debunk linkjes die in het eerste deel werd geplaatst. Echter het enige tegenargument is dat dit gewoon niet aan de hand is. Dus wat de waarheid is dat is vrij lastig te zeggen, en dat kan eigenlijk alleen met onderzoek en met de tijd worden aangetoond.
Maar wie weet is de omikron variant veel minder dodelijk en is het juist een goed iets, daar lijkt het nu namelijk wel het meeste op. Maar goed dat kan je ook niet met zekerheid zeggen, tijd zal het leren.
Sounds legit.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij werkt voor Pfizer, Jansen en Astrazeneca?
Er zijn vanaf begins af aan heel veel varianten, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom welke dominant word, want dat veroorzaakt de meeste problemen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als dat werkelijk aan de hand zou zijn, zouden in elk Europees land varianten moeten zijn ontwikkeld, aangezien er heel veel is gevaccineerd. Echter komt ook deze variant weer uit een land met juist een heel lage vaccinatiegraad.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:35 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
https://www.rivm.nl/sites(...)ten%2006-04-2020.pdf
Dus pfizer, jansen en astrazenica... nog erger als je het mij vraagt.
Ja dus. Mag dat niet gezegd worden?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dan krijg je weer als antwoord dat de meerderheid op de IC ongevaccineerden zijn.
Is ook zo'n dooddoener aan het worden.
Elke variant die besmettelijker is dan de vorige kan dominant worden.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:49 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
De claim is dat door vaccineren het moeder virus wel word onderdrukt maar juist daardoor krijgen de andere varianten de kans om dominant te worden.
quote:Juist omdat het besmetting niet tegengaat. Denk aan het verhaal van Jaap van Dissel over de jasjes. De bedrijven die het vaccin hebben ontwikkeld zeggen niet dat dit niet mogelijk is, kan je vinden in een van de debunk linkjes die in het eerste deel werd geplaatst. Echter het enige tegenargument is dat dit gewoon niet aan de hand is. Dus wat de waarheid is dat is vrij lastig te zeggen, en dat kan eigenlijk alleen met onderzoek en met de tijd worden aangetoond.
Maar wie weet is de omikron variant veel minder dodelijk en is het juist een goed iets, daar lijkt het nu namelijk wel het meeste op. Maar goed dat kan je ook niet met zekerheid zeggen, tijd zal het leren.
nu die link van de vrij universiteit van amsterdam nog.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Adiviseur Janssen Vaccines, tbv ontwikkeling E. coli vaccin (honorering naar UMCU)
Adviseur Merck, tbv pneumokokkenvaccin (honorering naar UMCU)
DSMB lid pneumokokken vaccin studie (fase 1) Sanofi (hororering naar UMCU)
Heeft niks met corona van doen en de honorering gaat naar UMCU.
quote:Wat Bonten voor de tv-camera niet vertelt, is dat hij al jaren warme banden onderhoudt met Pfizer. Hij ontvangt niet alleen onderzoeksgeld, maar ook ‘consulting fees’ en ‘lecture fees’, betalingen voor adviezen en nascholingen aan medisch beroepsbeoefenaren namens de farmaceut. Enkele maanden voor zijn optreden in Nieuwsuur werd hij door Pfizer gevraagd om het onderzoek naar effectiviteit van de vaccins te verrichten. “Maar toen hadden we nauwelijks infecties hier. Die zijn maar naar Zuid-Afrika en Zuid-Amerika gegaan”, aldus Bonten tegen NRC.
Komt omdat het in mijn ogen achterhaalde info is en ik geloof ook niet dat het van iedere IC-er bekend is wat zijn/haar vaccinatie status isquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ja dus. Mag dat niet gezegd worden?Volgens mij is de meerderheid ook man. En heeft overgewicht.
Sorry dat sommige feiten nu eenmaal niet leuk zijn om te horen.
-knip-quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:57 schreef Wantie het volgende:
[..]
Elke variant die besmettelijker is dan de vorige kan dominant worden.
En dat gebeurt ook gewoon, we zaten inmiddels bij Delta op het moment van vaccineren. 4 dominante versies verder.
Het moedervirus, zoals jij het noemt, was er al niet meer.
[..]
Zolang je netjes en respectvol inhoudelijk discussieert, vind ik het best en wil ik best met je in discussie. Je (in het algemeen en jij dus ook) wordt pas irritant als de discussie niet meer inhoudelijk is, er op z'n zachtst gezegd bijzondere bronnen worden aangevoerd en op de persoon wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:55 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Er zijn vanaf begins af aan heel veel varianten, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom welke dominant word, want dat veroorzaakt de meeste problemen.
En in zuid-afrika hebben ze een heel goed systeem waardoor zij de omikron variant hebben ontdekt, betekent niet dat het ook daadwerkelijk daarvandaan komt. Daarom was er ook dat hele gebeuren met dat ze worden afgestraft omdat ze aan de bel trekken en informatie delen. Maar ik moet eerlijk bekennen ik weet eigenlijk niet wat de status is van de herkomst van deze variant.
Ik doe me best om niet met je in discussie te gaan trouwens en respectvol te blijven, ik weet hoe irritant je me vind
Hij komt natuurlijk uit Nederland, daarom is hij in ZA eerder dominant dan hierquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:55 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Er zijn vanaf begins af aan heel veel varianten, maar daar gaat het niet om. Het gaat erom welke dominant word, want dat veroorzaakt de meeste problemen.
En in zuid-afrika hebben ze een heel goed systeem waardoor zij de omikron variant hebben ontdekt, betekent niet dat het ook daadwerkelijk daarvandaan komt.
quote:Daarom was er ook dat hele gebeuren met dat ze worden afgestraft omdat ze aan de bel trekken en informatie delen. Maar ik moet eerlijk bekennen ik weet eigenlijk niet wat de status is van de herkomst van deze variant.
Ik doe me best om niet met je in discussie te gaan trouwens en respectvol te blijven, ik weet hoe irritant je me vind
Onbtrouwbare bronnen doe ik niet aan, ik kan daarentegen wel heel denigrerend zijn heb ik me laten vertellen. Zou het wel op prijs stellen als er dan een gelijke behandeling is, dus ook de andere denigrerende opmerkingen ff knippen.quote:Op dinsdag 28 december 2021 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zolang je netjes en respectvol inhoudelijk discussieert, vind ik het best en wil ik best met je in discussie. Je (in het algemeen en jij dus ook) wordt pas irritant als de discussie niet meer inhoudelijk is, er op z'n zachtst gezegd bijzondere bronnen worden aangevoerd en op de persoon wordt gespeeld.
Theoretisch zou het inderdaad kunnen dat omikron niet in ZA is ontstaan, maar in een land met veel gevaccineerden. Dan blijft het wel raar dat het eerst daar zou zijn ontstaan, toen naar ZA is gegaan, daar groot is geworden en toen pas terug naar dat land met veel gevaccineerden is gegaan. Iets met Ockhams razor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |