quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:47 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Lol zeg gewoon dat je het niet weet in plaats van grappig doen om de vraag te ontwijken. Eerlijkheid duurt het langst ofzo. En voor the record ik heb geen facebook, facebook is voor senioren...
Het is totaal nutteloos om te discussiëren met dit anti-Geert clubje. Ze ontwijken vragen, komen met nutteloze bronnen en kunnen alleen maar komen met "waar is de onderbouwing of wetenschappelijk bewijs voor Geert zijn claim". Ik hoop oprecht dat ze er ooit achter komen dat onze hersenen ook zelf kunnen functioneren.quote:Op dinsdag 28 december 2021 13:44 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Ik heb van geert alleen dat filmpje in deze op gezien, voor de rest ga ik echt niet 10/20 fimpjes van m bekijken. En heb nu inmiddels 3 linkjes bekeken die hem zouden moeten debunken, 2 teveel als je het mij vraagt. Maar tot dusver helemaal niks dat op de inhoud ingaat, of uitlegt waarom wat geert zegt niet klopt. Wellicht als je ze zelf had bekeken dan zou je dat hebben geweten.
Als ik dan een aantal keer vraag om een betrouwbare bron van een expert die op de inhoud in gaat, of welke van deze links daaronder valt dan krijg ik geen antwoord meer.
Leuk hoor grapjes over de cabal en great reset maar dat veranderd niks aan het feit dat je met nog geen enkel zinnig iets op tafel bent gekomen. Als de claims van die geert echt klinklare onzin is, zou het niet zo moeilijk moeten zijn om daarmee aan te komen.![]()
Nogmaals ik zeg niet dat geert zijn claims waar of niet waar zijn. Sterker nog als de omikron variant minder dodelijk zijn dan lijkt mij dat een goed punt tegen zijn claims te zijn.
Pro-vaxxers willen ook geen tegengeluid horen, alles wat niet in hun straatje past is allemaal onzin.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:07 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Het is totaal nutteloos om te discussiëren met dit anti-Geert clubje. Ze ontwijken vragen, komen met nutteloze bronnen en kunnen alleen maar komen met "waar is de onderbouwing of wetenschappelijk bewijs voor Geert zijn claim". Ik hoop oprecht dat ze er ooit achter komen dat onze hersenen ook zelf kunnen functioneren.
Dan krijg je weer als antwoord dat de meerderheid op de IC ongevaccineerden zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:14 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik inmiddels wel achter![]()
Kreeg een beetje het gevoel van een hondenkennel. Dat er een paar keffertjes rondlopen die hele dag proberen te blaffen maar allemaal net-niet lukt zeg maar.
Ja, eat klopt daar niet aan volgens jou?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:07 schreef denattedweil het volgende:
[..]
"Een boosterprik biedt geen garantie dat je niet meer besmet raakt, maar is volgens RIVM-baas Jaap van Dissel een 'opfrissing' voor het afweersysteem, die vooral nuttig is vanwege de oprukkende omikronvariant."
Ja, want de cijfers op de Telegraaf, Nu.nl en Rijksoverheid zijn sowieso waar.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dan krijg je weer als antwoord dat de meerderheid op de IC ongevaccineerden zijn.
Is ook zo'n dooddoener aan het worden.
Ah, dus als de cijfers laten zien dat de meerderheid ongevaccineerd is, dan moet dat wel een leugen zijn.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:19 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Ja, want de cijfers op de Telegraaf, Nu.nl en Rijksoverheid zijn sowieso waar.
Als dit nog enige tijd zo doorgaat, met nieuwe maatregelen, nieuwe verplichtingen dan voel ik een serieuze LA Riots aankomen. En niet in één land...
Ja, de ongemakkelijke waarheid...quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dan krijg je weer als antwoord dat de meerderheid op de IC ongevaccineerden zijn.
Een opfrissing?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, eat klopt daar niet aan volgens jou?
Ok, prima, toon eens aan dat de cijfers niet kloppen of maak dit aannemelijk. Moet toch geen probleem zijn?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:19 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Ja, want de cijfers op de Telegraaf, Nu.nl en Rijksoverheid zijn sowieso waar.
Als dit nog enige tijd zo doorgaat, met nieuwe maatregelen, nieuwe verplichtingen dan voel ik een serieuze LA Riots aankomen. En niet in één land...
Nee, daar komt het concreet niet op neer.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:21 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Een opfrissing?
Concreet komt het er op neer: "We weten niet wat deze spuit doet, maar ik zou hem wel nemen"
Feiten zijn dooddoeners als je de feiten niet leuk vind om te horen?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:16 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Dat is ook het frustrerende hieraan, als het gaat over iets waar de tv het niet mee eens is moet het ineens einstein zelf zijn die het zegt anders is het niet geloofwaardig maar andersom voldoet een podcast host of youtube dokter ineens wel. Zo dom...quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:07 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Het is totaal nutteloos om te discussiëren met dit anti-Geert clubje. Ze ontwijken vragen, komen met nutteloze bronnen en kunnen alleen maar komen met "waar is de onderbouwing of wetenschappelijk bewijs voor Geert zijn claim". Ik hoop oprecht dat ze er ooit achter komen dat onze hersenen ook zelf kunnen functioneren.
De tijd zal het leren wie er 'gelijk' heeft in deze kwestie![]()
Mocht Geert ongelijk hebben dan doet het alsnog niets aan het feit af dat het één grote corrupte bende is momenteel.
Marc Bonten, OMT-lid die betalend consultant is voor Janssen. Daarnaast ook nog consulting- en lecturefees opstrijkt, alsmede onderzoeksgeld van Pfizer ontvangt. Iets met belangenverstrengelingen?? En zo'n figuur zit in ons OMT![]()
Allemaal dubbele agenda's om in korte tijd zoveel mogelijk geld binnen te harken. Pure maffiapraktijken. Als je dit niet ziet dan kun je wellicht beter naar die Mike en Tony kijken.
EDIT: https://www.ed.nl/show/co(...)ps://www.google.com/
Quote van Jaap van Dissel:
"Een boosterprik biedt geen garantie dat je niet meer besmet raakt, maar is volgens RIVM-baas Jaap van Dissel een 'opfrissing' voor het afweersysteem, die vooral nuttig is vanwege de oprukkende omikronvariant."
Wat heeft Pfizer te maken met Bonten dan? Snap je het allemaal nog wel?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:24 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Dat is ook het frustrerende hieraan, als het gaat over iets waar de tv het niet mee eens is moet het ineens einstein zelf zijn die het zegt anders is het niet geloofwaardig maar andersom een voldoet een podcast host of youtube dokter ineens wel. Zo dom...
Dat van marc bonten wist ik helemaal niet dus heb het even gegoogled. Dat is heel erg kwalijk... Al helemaal aangezien pfizer wel het meest gebruikte vaccin in nederland is.
quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ok, prima, toon eens aan dat de cijfers niet kloppen of maak dit aannemelijk. Moet toch geen probleem zijn?
Dat je deze vraag stelt wekt eerder de indruk dat je het zelf niet begrijpt.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat heeft Pfizer te maken met Bonten dan? Snap je het allemaal nog wel?
Nou ja als hij voor het OMT werkt en hij betaald werk verricht voor pfizer dan is dat gewoon een risico, belangenverstrengeling zoals dat word vermeld in de comment waar ik op reageer. Wil je daar echt een uitgebreide uitleg voor?quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wat heeft Pfizer te maken met Bonten dan? Snap je het allemaal nog wel?
Feesboek aanzwengeltquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:28 schreef denattedweil het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoef mezelf niet te overtuigen, als je zelf twijfelt, doe lekker je eigen research.
Zo werkt dat niet hier, vriend. Jij beweert, jij bewijst. In BNW mag je dat wel zo poneren zonder enige onderbouwing, hier nietquote:Op dinsdag 28 december 2021 14:28 schreef denattedweil het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoef mezelf niet te overtuigen, als je zelf twijfelt, doe lekker je eigen research.
Zoals aangegeven werkt dat hier niet zo. Als jij iets beweert, kun je dat aantonen met goede, betrouwbare bronnen. Zo niet, kun je inderdaad beter naar BNW.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:28 schreef denattedweil het volgende:
[..]![]()
![]()
HIJ WERKT NIET VOOR PFIZER en dat wordt ook nergens vermeld. Hij is adviseur bij Janssen wat niet meer gebruikt wordt in Nederland en dat was hij al voor corona verder adviseert het OMT niet over welke vaccins toegepast worden,dat doet de Gezondheidsraad.quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:29 schreef DoritosDieBlauwe het volgende:
[..]
Nou ja als hij voor het OMT werkt en hij betaald werk verricht voor pfizer dan is dat gewoon een risico, belangenverstrengeling zoals dat word vermeld in de comment waar ik op reageer. Wil je daar echt een uitgebreide uitleg voor?
Ik ben te lui dus bij deze: https://nl.wikipedia.org/wiki/Belangenverstrengeling
Nee, concreet is het "we weten niet of de booster besmetting kan voorkomen, maar het helpt wel bij voorkomen van ernstige Covid".quote:Op dinsdag 28 december 2021 14:21 schreef denattedweil het volgende:
[..]
Een opfrissing?
Concreet komt het er op neer: "We weten niet wat deze spuit doet, maar ik zou hem wel nemen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |