Portishead.quote:
Donovan past ook wel in dit rijtje.quote:Op maandag 27 december 2021 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zijn er toch veel, artiesten die er jaren in stonden maar die Henk en Ingrid niet meer kennen. Alex Harvey, White Soxx, Alquin, Amanda Marshall, The Easybeats, The Tremeloes
quote:Op maandag 27 december 2021 14:36 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
STEMPLAAT
StemlijstEen stemlijst met Shum is per definitie goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Of Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tichquote:Op maandag 27 december 2021 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Donovan past ook wel in dit rijtje.
Eens al komt die dus nog uit de tijd van 60's beatgroepen. Dus wel evergreenkansen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Donovan past ook wel in dit rijtje.
Ik had best de reacties in dit topic willen peilen als die de lijst had gehaald.quote:Op maandag 27 december 2021 14:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een stemlijst met Shum is per definitie goed
Alleen daarom al jaquote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had best de reacties in dit topic willen peilen als die de lijst had gehaald.
En in de rest van Nederland.
The Nationalquote:
De Mex2000 heeft ie wel gehaald.quote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had best de reacties in dit topic willen peilen als die de lijst had gehaald.
Even een minirave.quote:Op maandag 27 december 2021 14:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die luister ik serieus nog elke dagquote:Op maandag 27 december 2021 14:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Heb je daar nog een Spotify-lijstje van trouwens? Ik heb die van 2020 nog hier staan, niet die van 2021.quote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Mex2000 heeft ie wel gehaald.
Ha ha ha.quote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
The Doors ken ik nog niet goed genoeg, moet ik me nog verder in verdiepen. Deze is erg fijn.
Inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zal hem na de Top 2000 weer delen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je daar nog een Spotify-lijstje van trouwens? Ik heb die van 2020 nog hier staan, niet die van 2021.
Lijstje van 2020 was erg vermakelijk, veel leuks in ontdekt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal hem na de Top 2000 weer delen.
Ik dacht ik doe hem even als een doordenker, jij maakt hem voor demense die die niet begrepen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beter dan het origineel van TuPac
Shum genotquote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Mooi die liefde hier voor ShumVeegt de vloer aan met de ESF-nummers die wel in de lijst der lijsten staan, op een Euphoira na dan.
Nieuwe start als tong60 incomingquote:
Arcade ook wel prima natuurlijk, verder wel mee eens. Go_A, France Gall, Anne-Marie David, Alice e Battiato, dat is toch een mooi lijstje.quote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Mooi die liefde hier voor ShumVeegt de vloer aan met de ESF-nummers die wel in de lijst der lijsten staan, op een Euphoira na dan.
Oh Maneskin stemde ik op, staan er zeer terecht in vind ikquote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |