Heb je daar nog een Spotify-lijstje van trouwens? Ik heb die van 2020 nog hier staan, niet die van 2021.quote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Mex2000 heeft ie wel gehaald.
Ha ha ha.quote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
The Doors ken ik nog niet goed genoeg, moet ik me nog verder in verdiepen. Deze is erg fijn.
Inderdaadquote:Op maandag 27 december 2021 14:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik had best de reacties in dit topic willen peilen als die de lijst had gehaald.
En in de rest van Nederland.
Ik zal hem na de Top 2000 weer delen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je daar nog een Spotify-lijstje van trouwens? Ik heb die van 2020 nog hier staan, niet die van 2021.
Lijstje van 2020 was erg vermakelijk, veel leuks in ontdekt.quote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zal hem na de Top 2000 weer delen.
Ik dacht ik doe hem even als een doordenker, jij maakt hem voor demense die die niet begrepen.quote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Beter dan het origineel van TuPac
Shum genotquote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Mooi die liefde hier voor ShumVeegt de vloer aan met de ESF-nummers die wel in de lijst der lijsten staan, op een Euphoira na dan.
Nieuwe start als tong60 incomingquote:
Arcade ook wel prima natuurlijk, verder wel mee eens. Go_A, France Gall, Anne-Marie David, Alice e Battiato, dat is toch een mooi lijstje.quote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Gretzl het volgende:
Mooi die liefde hier voor ShumVeegt de vloer aan met de ESF-nummers die wel in de lijst der lijsten staan, op een Euphoira na dan.
Oh Maneskin stemde ik op, staan er zeer terecht in vind ikquote:Op maandag 27 december 2021 14:41 schreef Gretzl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |