abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202836951
Waar ik ook ga of sta, hoeveel keer per dag ik ook ga schijten, ik ruft mezelf de laatste twee weken de tering.

Nu kan ik dat enigszins onderdrukken met maagtabletten tegen gasophoping, dat sleept mij door familiediners en neukpartijen met mijn vriendin.

Maar tussendoor moet ik toch af en toe met een kutsmoesje naar buiten of naar de badkamer om een 10-level alles verstikkende gasbom los te laten.
Buiten niet zo'n probleem, binnenshuis hoop ik echt dat niemand de betreffende ruime binnen komt gedurende een uur.

Tips en adviezen zijn welkom.
pi_202836983
Je zal op onderzoek moeten gaan naar wat je eet of drinkt, waardoor het meer of minder erg wordt. Het is een signaal dat iets in je voeding niet goed gaat. En dat kan dus van alles zijn behalve water.
pi_202836996
Anale douche werkt heel goed tegen winderigheid.

Maar ik betwijfel of dat het advies is wat je wilde horen :P
pi_202837198
Je zuipt teveel.
pi_202837358
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 13:18 schreef -Sigaartje het volgende:
Je zuipt teveel.
Dat doet ie waarschijnlijk af en toe, maar daar ga je opzich niet meer van ruften. Wel door wat je erbij eet.
  Moderator maandag 27 december 2021 @ 13:29:16 #6
451823 crew  Plompzakker
Met het ov reizen :')
pi_202837405
Meer bitterballen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_202837420
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 13:27 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Dat doet ie waarschijnlijk af en toe, maar daar ga je opzich niet meer van ruften. Wel door wat je erbij eet.
Je hebt het met bier. Omdat het in gezelschap ongepast is te boeren, hou je het in, dus komt het later de andere kant uit.
pi_202838689
Stukje tuinslang in je kont, zo loopt het darmgas eruit zonder dat je hoeft te persen.
Ook in moeilijke tijden.
  maandag 27 december 2021 @ 14:27:51 #9
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_202838981
Ruften wear je ook bent is een manier om je alfa status kracht bij bte zetten, als je deze inhoud is het dus een vertoon zwakte.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_202839632
quote:
99s.gif Op maandag 27 december 2021 14:27 schreef DerRabbit het volgende:
Ruften wear je ook bent is een manier om je alfa status kracht bij bte zetten, als je deze inhoud is het dus een vertoon zwakte.
Dit dus.

Daarnaast anekdotische ervaring, namelijk die van mijzelf:

Er zit iets goed fout in je levensstijl. Te weinig groente, te weinig water, teveel vettigheid en rotzooi. Ook te weinig beweging.
Hallo
pi_202840500
Bananen
pi_202840501
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 13:06 schreef LanaMyst het volgende:

Maar zo'n anale douche komt toch maar tot op een bepaald niveau? Terwijl ik soms wel het gevoel heb dat je die ruften vanuit de bovenste krochten van je darmkanaal naar beneden kan voelen rollen
pi_202840538
Meest logische verklaring: je eet (te) veel gasvormend voedsel (bonen, spruiten, peulvruchten, melkproducten), je 'slikt' extra lucht in door bijv. verkeerd ademen/hikken/koolzuurhoudende dranken (boer je ook veel)?

Of je darmflora is überhaupt niet op orde. Misschien ff een paar weken lekker yoghurtje eten in de ochtend Werkman.
pi_202841587
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 15:22 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Maar zo'n anale douche komt toch maar tot op een bepaald niveau? Terwijl ik soms wel het gevoel heb dat je die ruften vanuit de bovenste krochten van je darmkanaal naar beneden kan voelen rollen
Als je oppervlakkig spoelt wel inderdaad, maar als je diep genoeg spoelt (als je een hele nacht door moet) heb je meestal 12 uur lang nergens meer last van. ligt er trouwens ook aan wat voor een type anale douche je gebruikt. zit ook een groot verschil in.

Sterker nog, mocht ik onverhoopt toch iets ruiken nadat er gas ontsnapt, is dat voor mij een teken dat het niet goed gedaan is en nog een keer moet naspoelen.

EDIT:

Oja dat "rollen" of geborrel wat jij bedoeld voel je meestal in je onderbuik neem ik aan? Met een diepe spoeling pak je dat ook mee.

[ Bericht 7% gewijzigd door LanaMyst op 27-12-2021 16:22:39 ]
pi_202842457
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 16:12 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Als je oppervlakkig spoelt wel inderdaad, maar als je diep genoeg spoelt (als je een hele nacht door moet) heb je meestal 12 uur lang nergens meer last van. ligt er trouwens ook aan wat voor een type anale douche je gebruikt. zit ook een groot verschil in.

Sterker nog, mocht ik onverhoopt toch iets ruiken nadat er gas ontsnapt, is dat voor mij een teken dat het niet goed gedaan is en nog een keer moet naspoelen.

EDIT:

Oja dat "rollen" of geborrel wat jij bedoeld voel je meestal in je onderbuik neem ik aan? Met een diepe spoeling pak je dat ook mee.

Ja ik heb dat nog nooit gebruikt, kan me er wel iets bij voorstellen (denk ik). Ooit een keer een bizarre hoeveelheid laxeerdrank naar binnen moeten gieten voor een onderzoek. Toen was het volgens mij wel goed schoon (wat ik op camera zag ook) maar daarvoor moest ik wel 2-3L wegklokken alvorens dat het geval was.

Nee dat rollen voel ik echt wel bovenin mijn buik, als je je darmen als een vierkante loop voorstelt een beetje zo in het bovenkwadrant en dan rolt het naar beneden.
pi_202842472
quote:

[..]

EDIT:

Heb je het over een klysma?
pi_202843218
Minder energy drinks drinken.
“Laforest” seems like one of the more intellectual/controversial regulars
pi_202843433
quote:

[..]

EDIT:

Gekomen :@
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_202843587
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 16:47 schreef Werkman het volgende:

[..]
Heb je het over een klysma?
Ja soort van, alleen bij een klysma zitten er volgens mij nog andere stofjes bij die de darmen stimuleren en is vooral een medische toepassing.

Anaal douche is alleen water om te reinigen voor anale seks om te voorkomen dat het een kliederboel wordt.
pi_202843644
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 17:27 schreef LanaMyst het volgende:

[..]
Ja soort van, alleen bij een klysma zitten er volgens mij nog andere stofjes bij die de darmen stimuleren en is vooral een medische toepassing.

Anaal douche is alleen water om te reinigen voor anale seks om te voorkomen dat het een kliederboel wordt.
En hoe die ik dat? Tuinslang of doucheslang in m'n reet?
(Ja, ben echt een leek hoor)
pi_202843832
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 17:29 schreef Werkman het volgende:

[..]
En hoe die ik dat? Tuinslang of doucheslang in m'n reet?
(Ja, ben echt een leek hoor)
doucheslang kan maar is niet comfortabel, zeker niet als je het niet gewend bent. maar je kunt van die opzet stukken kopen voor op de douchslang in de sexshops. Je hebt ook van de knijpballetje of zakjes die met water kunt vullen maar dat is rotzooi. (ja heb er in in mijn koffertje als ik naar een club ga voor noodgevallen)
Maar zon ding op doucheslang is het beste.
pi_202847313
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2021 13:01 schreef Werkman het volgende:
Waar ik ook ga of sta, hoeveel keer per dag ik ook ga schijten, ik ruft mezelf de laatste twee weken de tering.

Nu kan ik dat enigszins onderdrukken met maagtabletten tegen gasophoping, dat sleept mij door familiediners en neukpartijen met mijn vriendin.

Maar tussendoor moet ik toch af en toe met een kutsmoesje naar buiten of naar de badkamer om een 10-level alles verstikkende gasbom los te laten.
Buiten niet zo'n probleem, binnenshuis hoop ik echt dat niemand de betreffende ruime binnen komt gedurende een uur.

Tips en adviezen zijn welkom.
Gewoon laten gaan, het is iets natuurlijks.
pi_202847323
quote:

Hoe ga jij daarmee om als je met je opdrachtgevers in een project zit en er eentje begint te dampen?
pi_202847559
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 19:51 schreef stokj het volgende:

[..]
Hoe ga jij daarmee om als je met je opdrachtgevers in een project zit en er eentje begint te dampen?
Heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.
Maar zal ook niet meer zo vaak voorkomen, vrijwel elk overleg gaat via Teams.
pi_202848245
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 16:46 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ja ik heb dat nog nooit gebruikt, kan me er wel iets bij voorstellen (denk ik). Ooit een keer een bizarre hoeveelheid laxeerdrank naar binnen moeten gieten voor een onderzoek. Toen was het volgens mij wel goed schoon (wat ik op camera zag ook) maar daarvoor moest ik wel 2-3L wegklokken alvorens dat het geval was.

Nee dat rollen voel ik echt wel bovenin mijn buik, als je je darmen als een vierkante loop voorstelt een beetje zo in het bovenkwadrant en dan rolt het naar beneden.
Moviprep, wat een feest is dat :D Kan wel eens even lekker zijn maar waarschijnlijk is TS zijn darmflora niet in orde. Dokter kan je antibiotica voorschrijven om alles kapot te maken (ook de juiste bacteriën) en opnieuw op te bouwen. Of... je gaat spoelen met alternatieve middeltjes zoals verdunde cloordioxide (wordt ook gebruikt voor waterzuivering).
pi_202848960
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 19:50 schreef stokj het volgende:

[..]
Gewoon laten gaan, het is iets natuurlijks.
Ik kende een Stok, die kon de hele dag door, het hele alfabet ruften, die moet elke dag remsporen hebben gehad. Zo lollig is dat dus niet.
pi_202849064
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 20:39 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Ik kende een Stok, die kon de hele dag door, het hele alfabet ruften, die moet elke dag remsporen hebben gehad. Zo lollig is dat dus niet.
_O- _O- _O-

Soms lukt het me om een bepaald deuntje o.i.d. te dampen.
Het alfabet draai ik eerder op de pot. Net als wat andere creaties zoals bepaalde hemellichamen.
  maandag 27 december 2021 @ 20:52:02 #28
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_202849489
Lekker man lekker bouten
pi_202852430
ik las ruk.
pi_202852904
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 20:20 schreef Hydrogeny het volgende:

[..]
Moviprep, wat een feest is dat :D Kan wel eens even lekker zijn maar waarschijnlijk is TS zijn darmflora niet in orde. Dokter kan je antibiotica voorschrijven om alles kapot te maken (ook de juiste bacteriën) en opnieuw op te bouwen. Of... je gaat spoelen met alternatieve middeltjes zoals verdunde cloordioxide (wordt ook gebruikt voor waterzuivering).
Moviprep lekker spul _O_ :’)

Maar die 2 opties zijn niet de juiste. Daarmee beschadig je alleen maar meer. Je moet gewoon zorgen dat je voedingspatroon op orde is en evt een pre- en probioticasupplement nemen (die beide niet werken als je geen goede ‘voedingsbodem’ aka goede leefstijl hebt). Dan komt de balans vanzelf weer terug en voel je je, naast dat je waarschijnlijk minder ruft, ook lekkerder.
pi_202852918
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2021 20:52 schreef VarkensHart het volgende:
Lekker man lekker bouten
Afknapper dit
  maandag 27 december 2021 @ 22:34:56 #32
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_202853275
quote:
0s.gif Op maandag 27 december 2021 22:24 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Afknapper dit
Heb je laatst nog in je gezicht gebout niet mauwen nu
pi_202854110
Ik lees iedere keer: ik ruk mijzelf de touwtyfus :')
pi_202863585
quote:
7s.gif Op maandag 27 december 2021 22:34 schreef VarkensHart het volgende:

[..]
Heb je laatst nog in je gezicht gebout niet mauwen nu
Oke Cartman
  woensdag 29 december 2021 @ 22:57:44 #35
94492 freddygonzales
Tieten en kittelaars!
pi_202912762
Gewoon laten gaan die ruften. Geneer je vooral niet.
Aan het einde van m'n geld houd ik altijd een stuk maand over.
  † In Memoriam † woensdag 29 december 2021 @ 23:01:26 #36
88815 The_Emotion
98.3
pi_202912897
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_202957318
quote:

Lijkt me sterk. Je maakt daarmee letterlijk het laatste procent van je darmen schoon. Nog 99% over waar gassen worden geproduceerd (door bacterieën).
Maar misschien kan dokter @Naardegallemiezen hier een kort college over geven :)
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_202961636
quote:
0s.gif Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef freddygonzales het volgende:
Gewoon laten gaan die ruften. Geneer je vooral niet.
Als je schone onderbroek bij je hebt wel
Hallo
pi_203086359
Nog een beetje geruft ?
Hallo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')