Ik kende een Stok, die kon de hele dag door, het hele alfabet ruften, die moet elke dag remsporen hebben gehad. Zo lollig is dat dus niet.quote:Op maandag 27 december 2021 19:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan, het is iets natuurlijks.
quote:Op maandag 27 december 2021 20:39 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik kende een Stok, die kon de hele dag door, het hele alfabet ruften, die moet elke dag remsporen hebben gehad. Zo lollig is dat dus niet.
Moviprep lekker spulquote:Op maandag 27 december 2021 20:20 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Moviprep, wat een feest is datKan wel eens even lekker zijn maar waarschijnlijk is TS zijn darmflora niet in orde. Dokter kan je antibiotica voorschrijven om alles kapot te maken (ook de juiste bacteriën) en opnieuw op te bouwen. Of... je gaat spoelen met alternatieve middeltjes zoals verdunde cloordioxide (wordt ook gebruikt voor waterzuivering).
Oke Cartmanquote:Op maandag 27 december 2021 22:34 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Heb je laatst nog in je gezicht gebout niet mauwen nu
Lijkt me sterk. Je maakt daarmee letterlijk het laatste procent van je darmen schoon. Nog 99% over waar gassen worden geproduceerd (door bacterieën).quote:Op maandag 27 december 2021 13:06 schreef LanaMyst het volgende:
Anale douche werkt heel goed tegen winderigheid.
Maar ik betwijfel of dat het advies is wat je wilde horen
Als je schone onderbroek bij je hebt welquote:Op woensdag 29 december 2021 22:57 schreef freddygonzales het volgende:
Gewoon laten gaan die ruften. Geneer je vooral niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |