Godsammequote:
Dit is zonder plaatjes echt een verschrikking ja.quote:Op maandag 27 december 2021 12:23 schreef cafca het volgende:
Mwah, dit is toch meer een zeiknummer. Maar ja, die moeten ook in de lijst staan.
Beetje kleien in je videoclip…quote:Op maandag 27 december 2021 12:23 schreef cafca het volgende:
Mwah, dit is toch meer een zeiknummer. Maar ja, die moeten ook in de lijst staan.
Ik vind deze eigenlijk alleen door de memes leukquote:Op maandag 27 december 2021 12:23 schreef cafca het volgende:
quote:Op maandag 27 december 2021 12:24 schreef Dagoduck het volgende:
Lijstje voor volgend jaar.
inagaddadavida
quote:
Lekker jankenquote:Op maandag 27 december 2021 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
Lionel Richie überhaupt, net als John Legend en dat soort spul. Wat heb je er aan?
Komt zometeen.quote:
Die Lord dacht "al dat gezeur ben ik zat"quote:Op maandag 27 december 2021 12:29 schreef Dagoduck het volgende:
Opgenomen vier dagen voor haar dood.
Drie dagen zelfs.quote:Op maandag 27 december 2021 12:29 schreef Gale_Boetticher het volgende:
En een week later ofzo was ze dood..
Hilversum III bestond an ook nog nietquote:
Betere versie wel. Dit is vreselijk. Slechtste nummer in de hele lijst. De katten krijsen nog minder.quote:
Hij vind dat andere nummer van deze zanger vast ook leukquote:Op maandag 27 december 2021 12:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Max Verstappen vond dat nummer van net tot dit jaar ook leuk
quote:Op maandag 27 december 2021 12:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Betere versie wel. Dit is vreselijk. Slechtste nummer in de hele lijst. De katten krijsen nog minder.
Absoluut!!!quote:Op maandag 27 december 2021 12:30 schreef Gretzl het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA de mooiste Herman[ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]
Heeft Herman toch maar geluk gehad. Probeer daar maar eens een leuk nummer over te schrijven.quote:
Opzij opzij opzij?quote:Op maandag 27 december 2021 12:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Hij vind dat andere nummer van deze zanger vast ook leuk
U sure?quote:Op maandag 27 december 2021 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Herman van Veen is een beetje een buitencategorie Nederlander. Iedereen mag hem, niemand heeft een hekel aan hem en hij heeft prachtige dingen gemaakt.
Ik ken hem vooral van de Alfred J Kwak cartoon, ik denk dat daarom veel hem ook wel mogenquote:Op maandag 27 december 2021 12:31 schreef Zwansen het volgende:
Herman van Veen is een beetje een buitencategorie Nederlander. Iedereen mag hem, niemand heeft een hekel aan hem en hij heeft prachtige dingen gemaakt.
Ik ken hem eigenlijk hiervanquote:Op maandag 27 december 2021 12:32 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ken hem vooral van de Alfred J Kwak cartoon, ik denk dat daarom veel hem ook wel mogen
3FM gaat ook niet echt lekker natuurlijk.quote:Op maandag 27 december 2021 12:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel laagste positie ooit voor deze van Herman
Hans is grappig, maar je moet hem niet al te serieus nemen.quote:
Opzij opzij was eerderquote:Op maandag 27 december 2021 12:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk hiervan
Of was opzij opzij eerder?
Toverenquote:Op maandag 27 december 2021 12:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Adieu Cafe of Als het net even anders was gegaan kunnen ook prima in de lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |