SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit 2020 (of 2019) en nieuw op de keuzelijst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw op de keuzelijst (vaak van artiesten die al scoorden of van nieuwe artiesten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Re-entries, vorig jaar er uit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige re-entries:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige nieuwen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
KEUZELIJST ANALYSE 2021quote:
Zoals ik dus al eerder zei is de keuzelijst enorm vergroot! Van 6771 naar 8127 nummers. Toch zijn er ook een aantal nummers van de keuzelijst verdwenen, dit zijn er precies 10:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Wedstrijd (2019) en Rape Me (2019) stonden recent nog in de lijst. Ook Hurts Like Heaven (2013) is ooit genoteerd geweest. R. Kelly, ook eerder genoteerd, is duidelijk volledig gecanceld. De andere nummers zijn wat minder bekend.
Dan de enorme lijst aan nieuwe nummers. Dat zijn er dus 1366.
Eerst nummers met jaartal 2019 of 2020 die nieuw zijn in de keuzelijst. Hier zullen veel binnenkomers uit ontstaan. De doorstreepte nummers waren vorig jaar al binnengekomen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat het er verder ruim 1000 zijn, heb ik ze in stukjes gegroepeerd:
0 tm CSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D tm GSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.H tm LSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M tm PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Queen tm SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.T tm ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je de lijst ziet, zie je veel bekende namen met een enorme uitbreiding, met Prince en Queen bovenaan. Waarom Prince nu met 75 nummers in de keuzelijst staat, is me een raadsel. Net als Anouk met 50+ nummers. Het lijkt er op dat er zo'n 100 willekeurige albums in zijn volledigheid op de keuzelijst zijn gezet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten slotte de jaren die er ook bij worden gegeven. Bijzonder genoeg zijn de 80s het meest gestegen qua aantal nummers in de keuzelijst terwijl ze er dus al veel in stonden:
1930s 2
1940s 1
1950s 33
1960s 586
1970s 1384
1980s 2188
1990s 1541
2000s 1194
2010s 1095
2020s 103Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Dat is al de tweede die ik ken waarvan vandaag een bericht wordt voorgelezen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Gelukkig houden 3Js van zichzelf. Dan hoeven wij niet van ze te houdenRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Ga eens aan het werk!quote:Op maandag 27 december 2021 10:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zit vandaag op het werk dus kan ik mooi top 2000 luisteren en hier posten in de tussentijd.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit ken ik nietFor you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Oh deze van 3J's. Vroeger nog wel naar geluisterd
Twee Nul Twee Twee Popquiz
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
3 ohjeesPut me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny![]()
Er wordt voorlopig ander weer verwacht![]()
Inderdaad Jan
Twee Nul Twee Twee Popquiz
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Ik had dit eigenlijk ook niet willen kennenquote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Jan heeft het 14 graden genot van deze week al voorzienquote:Op maandag 27 december 2021 10:50 schreef Gretzl het volgende:
Er wordt voorlopig ander weer verwacht![]()
Inderdaad JanRemember the jester that showed you tears
The script for tears![]()
Ben even weggeschakeld.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: