... Lorde luisteren gok ik?quote:Op maandag 27 december 2021 11:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooi uurtje om even wat anders te doen
Kun je niet even de grens oversteken?quote:Op maandag 27 december 2021 11:01 schreef PippenScottie het volgende:
Nog steeds niet aan de beurt voor een booster
Scottie = broekiequote:Op maandag 27 december 2021 11:01 schreef PippenScottie het volgende:
(geen discussie over maatregelen beginnen.....)
Heeft toch geen zin. Het is allemaal een complot! Bladibladibla.quote:Op maandag 27 december 2021 11:01 schreef PippenScottie het volgende:
(geen discussie over maatregelen beginnen.....)
Ook niet mijn uurtje, ik ga maar even boodschappen doenquote:Op maandag 27 december 2021 11:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Mooi uurtje om even wat anders te doen
Haha, misschien M.I.A. i.p.v. Lorde. Zie dat die in de Snob komtquote:Op maandag 27 december 2021 11:01 schreef Kopiko het volgende:
[..]
... Lorde luisteren gok ik?
Oh wacht, dat was @:gretzl ...
Maar het kan alsnog?
Poah.quote:Op maandag 27 december 2021 11:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, misschien M.I.A. i.p.v. Lorde. Zie dat die in de Snob komt
Ga toch maar voor Paper Planes van M.I.A.quote:
Lorde staat toch ook wel meerdere keren in de Snob?quote:Op maandag 27 december 2021 11:03 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Haha, misschien M.I.A. i.p.v. Lorde. Zie dat die in de Snob komt
Vanochtend was één van de mooiste nummers allertijden zag ik. Sufjan's De Clown helaas gemist...quote:Op maandag 27 december 2021 11:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lorde staat toch ook wel meerdere keren in de Snob?
Ik heb nog weinig gedaan met die lijst dit jaar, alleen de hogere regionen gecheckt.
Gezocht maar Lorde staat niet op de kaart in de Snobquote:Op maandag 27 december 2021 11:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lorde staat toch ook wel meerdere keren in de Snob?
Ik heb nog weinig gedaan met die lijst dit jaar, alleen de hogere regionen gecheckt.
Tijd niet gehoord.quote:Op maandag 27 december 2021 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ga toch maar voor Paper Planes van M.I.A.
Uurtje, toch?quote:Op maandag 27 december 2021 11:06 schreef PzKpfw het volgende:
Als de Gamma even opschiet met het klaarzetten van mijn bestelling kan ik ook weer verder klussen...
Bi-zar.quote:Op maandag 27 december 2021 11:06 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Gezocht maar Lorde staat niet op de kaart in de Snob
Opmerkelijk lekker nummer.quote:Op maandag 27 december 2021 11:04 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ga toch maar voor Paper Planes van M.I.A.
Same as Top 2000 dusquote:Op maandag 27 december 2021 11:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bi-zar.
Sowieso is de Snob 2000 een extreem mannenbolwerk, met >90% mannelijke artiesten in de lijst. Stempubliek houdt blijkbaar niet van vrouwenstemmen ofzo
Rockisten hequote:Op maandag 27 december 2021 11:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bi-zar.
Sowieso is de Snob 2000 een extreem mannenbolwerk, met >90% mannelijke artiesten in de lijst. Stempubliek houdt blijkbaar niet van vrouwenstemmen ofzo
BB dient de batterij van zijn vibrator te vervangen zo te horen.quote:Op maandag 27 december 2021 11:07 schreef Kopiko het volgende:
Weer even de batterij mbt het continu brandende MUTE-lampje moeten vervangen
Misschien moet je een lijst maken voor liedjes die niet in aanmerking komen voor de Snob 2000quote:Op maandag 27 december 2021 11:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bi-zar.
Al besprokenquote:Op maandag 27 december 2021 11:08 schreef Kopiko het volgende:
[..]
BB dient de batterij van zijn vibrator te vervangen zo te horen.
Geloof dat de mannen hier ook ieder uurtje winnenquote:Op maandag 27 december 2021 11:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Bi-zar.
Ik ken er al 2000.quote:Op maandag 27 december 2021 11:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien moet je een lijst maken voor liedjes die niet in aanmerking komen voor de Snob 2000
SubSnob 2000quote:Op maandag 27 december 2021 11:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien moet je een lijst maken voor liedjes die niet in aanmerking komen voor de Snob 2000
Wel stijlvol uitgemaakt. Klinkt als een keeperquote:Op maandag 27 december 2021 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer stuurde mijn Griekse vriendin nadat ze een punt achter onze langeafstandsrelatie zette.
Ze had gewoon een ander! De slet!
Heet die niet gewoon de Top 2000quote:Op maandag 27 december 2021 11:08 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ed de Goeij?quote:Op maandag 27 december 2021 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel stijlvol uitgemaakt. Klinkt als een keeper
Ze had wel een erg goede muzieksmaakquote:Op maandag 27 december 2021 11:10 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Wel stijlvol uitgemaakt. Klinkt als een keeper
Ken wel een paar Fokkers die daar op gestemd hebben vanuit de keuzelijstquote:Op maandag 27 december 2021 11:06 schreef Gretzl het volgende:
Over reclames gesproken, blijft jammer dat NPO Radio 2 in 2016 niet op de bandwagon is gesprongen van de toen populaire NS-reclame (The First Day). Dan hadden we gewoon het mooiste nummer van Bright Eyes in de lijst kunnen hebben
Al Green?quote:
En ze heette Thethrillis, die Grieksequote:Op maandag 27 december 2021 11:09 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer stuurde mijn Griekse vriendin nadat ze een punt achter onze langeafstandsrelatie zette.
Ze had gewoon een ander! De slet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |