Nogsteeds zo druk ja?quote:Op maandag 27 december 2021 02:50 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, ik zat in de tussenlobby van zoom. Maar ik ga richting bed denk ik.
Ik dacht dat ze het deed met Big Daddy Kane.quote:Op maandag 27 december 2021 02:50 schreef Berkery het volgende:
Ik dacht dat zij het deed met Dennis Rodman.
Drukker dan afgelopen nachten. Maar als ik beter mijn best zou doen had ik er wel doorheen gekomen.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 02:51 schreef Kopiko het volgende:
Slaap lekker @:mthebassman & @:dagoduck
Madonna was niet heel monogaam of kuis of zo.quote:Op maandag 27 december 2021 02:50 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik dacht dat zij het deed met Dennis Rodman.
Truste Bassiequote:Op maandag 27 december 2021 02:50 schreef MTheBassman het volgende:
Bohhh dit was genieten.
Maar ik ga nu maffen, veel luisterplezier nog, nachtbrakers
Truste!quote:Op maandag 27 december 2021 02:52 schreef Berkery het volgende:
Ik weet niet wat Nu Wij Niet Meer Praten Pommelien Thijs & J. Reesema is, en ga er vandaag ook niet achter komen.
Goedenacht allemaal, ik ga slapen en ontgiften
Slaap lekkerquote:Op maandag 27 december 2021 02:52 schreef Berkery het volgende:
Ik weet niet wat Nu Wij Niet Meer Praten Pommelien Thijs & J. Reesema is, en ga er vandaag ook niet achter komen.
Goedenacht allemaal, ik ga slapen en ontgiften
Roddelpraat genotquote:Op maandag 27 december 2021 02:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet sinds kort dat J Reesema de man van Kim Kötter is en daar ben ik niet trots op
Wat heb je die laatste plaat gehoord va nze ?quote:Op maandag 27 december 2021 02:54 schreef RensAjacied het volgende:
De band die qua uiterlijk en muziek nooit is veranderd.
Nee. Ik bedoel meer als ik nu liveshows van ze zie en begin 2000 ik geen verschil zie en hoor. Ik ken eigenlijk alleen het oude werk.quote:Op maandag 27 december 2021 02:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat heb je die laatste plaat gehoord va nze ?
Mijn dieptepunt is dat meneerHJM en ik inmiddels weten wie nou Nick is en welke Simon. Kwam door die leuke Abba-roadtripquote:Op maandag 27 december 2021 02:54 schreef PippenScottie het volgende:
Ik weet sinds kort dat J Reesema de man van Kim Kötter is en daar ben ik niet trots op
Het kan erger. Je kan ook weten wie en wat de 3J’s zijnquote:Op maandag 27 december 2021 02:55 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn dieptepunt is dat meneerHJM en ik inmiddels weten wie nou Nick is en welke Simon. Kwam door die leuke Abba-roadtripwe zijn ook niet trots.
Heeft het leven nog wel zin ...quote:Op maandag 27 december 2021 02:55 schreef houdjemond het volgende:
Mijn dieptepunt is dat meneerHJM en ik inmiddels weten wie nou Nick is en welke Simon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |