Er staan tamelijk rake strofen in die tekst.quote:Op maandag 27 december 2021 02:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In dat geval kan ik jou de poema’s aanraden
Dat was een verlaat onironisch hoogtepunt van het jaar!quote:Op maandag 27 december 2021 02:44 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor jou, uit medelijden omdat je moest walzen met die nep-Bono.
En mijn mama, bonus-papa, meneerHJM, mijn katten en uiteraard David Draiman.
Nee, eerlijk. De namen uiteraard en de titel ook, maar ik had er een heel ander nummer bij in mijn hoofdquote:
Hij heeft ook een heel grote piemel volgens Madonnaquote:Op maandag 27 december 2021 02:47 schreef Berkery het volgende:
Ik zag laatst Scottie Pippen bij de Daily Show. Ik dacht altijd dat iemand met zo'n naam een stem zou hebben als Bugs Bunny, maar hij klinkt als een zoon van Barry White
Haar dickkeuze doorslaggevend in je nickkeuzequote:Op maandag 27 december 2021 02:48 schreef PippenScottie het volgende:
Hij heeft ook een heel grote piemel volgens Madonna
Ik dacht dat zij het deed met Dennis Rodman.quote:Op maandag 27 december 2021 02:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hij heeft ook een heel grote piemel volgens Madonna
Trusten amigoquote:Op maandag 27 december 2021 02:50 schreef MTheBassman het volgende:
Bohhh dit was genieten.
Maar ik ga nu maffen, veel luisterplezier nog, nachtbrakers
Slaap lekker!quote:Op maandag 27 december 2021 02:50 schreef MTheBassman het volgende:
Bohhh dit was genieten.
Maar ik ga nu maffen, veel luisterplezier nog, nachtbrakers
Behoorlijke classicquote:Op maandag 27 december 2021 02:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Nee, eerlijk. De namen uiteraard en de titel ook, maar ik had er een heel ander nummer bij in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |