Hejjj, jij bent nieuw, halloquote:Op maandag 27 december 2021 02:04 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Tu tu is ook nog een nummertje hahhaha
Ik kon deze Kerst niet bij mijn moeder zijn, want covid 19, en de volgende haalt ze ws. niet.quote:Op maandag 27 december 2021 02:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik was vandaag bij mijn mama. Ik hou van mijn mama. Soms denk ik dat mama er binnenkort niet meer is, zo snel als de jaren gaan. Dan ben ik verdrietig.
Dus, deze is voor mama Pippen. De beste mama van alle mama’s!
Nee. Precies het tegenovergestelde van datquote:Op maandag 27 december 2021 02:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik geen idee heb wat dat is?
Heb wel zin in een Zingerburger ofzo.quote:Op maandag 27 december 2021 02:04 schreef houdjemond het volgende:
Nou kom op Rick, bewijs dat je het normaal kan, zonder Bigmac
Moet over een paar jaar rollend zijn huis uit..quote:Op maandag 27 december 2021 02:06 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ben je besodemieterd? Wit met dik roomboter. Zo rolt Rick.
Dikke hug. Vergeet niet alles tegen haar te zeggen waar je spijt van krijgt als je het niet zou hebben gezegdquote:Op maandag 27 december 2021 02:06 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik kon deze Kerst niet bij mijn moeder zijn, want covid 19, en de volgende haalt ze ws. niet.
Ook lekker! Ik mis de MacRibquote:Op maandag 27 december 2021 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb wel zin in een Zingerburger ofzo.
Haaaa hoe is het.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh.quote:Op maandag 27 december 2021 02:07 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Ik was ook een sollicitant voor en baantje maar hoe maar. En de laatselijke slachtingen door zwarten ofwel
plaasmoorde hoor ik ook niks over.
Ik heb geen flauw idee wat je zegt maar het klinkt wappie dus ik wil het ook niet wetenquote:Op maandag 27 december 2021 02:07 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Ik was ook een sollicitant voor en baantje maar hoe maar. En de laatselijke slachtingen door zwarten ofwel
Hier vorige week op bezoek geweest. Voelde raar. Dit is de komende maanden wel even de laatste keer geweest met onze plannen zo .... en zij heeft de afgelopen twee jaren wel behoorlijk vaak in het ziekenhuis gelegen.quote:Op maandag 27 december 2021 02:07 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dikke hug. Vergeet niet alles tegen haar te zeggen waar je spijt van krijgt als je het niet zou hebben gezegd
Vast een lyric van het een of ander.quote:
quote:Op maandag 27 december 2021 02:07 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |