Is het heel erg dat ik geen idee heb wat dat is?quote:Op maandag 27 december 2021 02:01 schreef Evenstar het volgende:
1352 Nu Wij Niet Meer Praten Pommelien Thijs & J. Reesema ? (denk: 1)
WHAT THE ACTUAL FUCK
Hoe de neuk staat dit er in.
Wachtwoord waarschijnlijk weer eens vergeten.quote:
Houden zoquote:Op maandag 27 december 2021 02:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik geen idee heb wat dat is?
Ook gebruikt bij Toy Story volgens mij. Associeer het iig met een film uit mijn jeugd. Twijfel welke film.quote:
Dat kan-ie, mits je drie broodjes bal voor hem aandraagt.quote:Op maandag 27 december 2021 02:04 schreef houdjemond het volgende:
Nou kom op Rick, bewijs dat je het normaal kan, zonder Bigmac
kan me niet herinneren dat die in toy story voorkwam maar kan het ook mis hebben,quote:Op maandag 27 december 2021 02:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ook gebruikt bij Toy Story volgens mij. Associeer het iig met een film uit mijn jeugd. Twijfel welke film.
Geen gezonde multi-volkoren broodjes zekerquote:Op maandag 27 december 2021 02:05 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dat kan-ie, mits je drie broodjes bal voor hem aandraagt.
Ik vermoed dat het erger is zodra we het wel weten.quote:Op maandag 27 december 2021 02:04 schreef Berkery het volgende:
[..]
Is het heel erg dat ik geen idee heb wat dat is?
Maat!quote:Op maandag 27 december 2021 02:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het erger is zodra we het wel weten.
Ben je besodemieterd? Wit met dik roomboter. Zo rolt Rick.quote:Op maandag 27 december 2021 02:05 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Geen gezonde multi-volkoren broodjes zeker
Ik ga googlen ik wil het wetenquote:Op maandag 27 december 2021 02:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kan me niet herinneren dat die in toy story voorkwam maar kan het ook mis hebben,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |