SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, doe wel weer afquote:Op maandag 27 december 2021 02:15 schreef Dagoduck het volgende:
Zitten een paar mannen in de zoom met dildo's op hun kop.
25 jaar pasquote:
Ten noorden van Uppsala is een ruim begripquote:Op maandag 27 december 2021 02:12 schreef Evenstar het volgende:
@:PippenScottie Zitten voor nu in Enköping, maar willen ten noorden van Uppsala gaan wonen.
HOU JE BEK VETKLEP FFS, KUT RICK
Haha ok fop maar. Maar het is wel zo eigenlijk is het gewoon jammer. Dat die rooinekken van Engeland het allemaal hebben doorveroverd. Ze waren met meer hadden ook die Ieren die hun eigen taal niet spraken al mee. Maar wij moesten zelf ook nog uitkijken voor een Duits.quote:
Sowieso, wie is Billy Joel nou weer? Zat hij niet in one direction ofzo?quote:Op maandag 27 december 2021 02:17 schreef Evenstar het volgende:
Ekte origineel van Alicia Keys is hier ook veel beter
Empire genotquote:Op maandag 27 december 2021 02:17 schreef Evenstar het volgende:
Ekte origineel van Alicia Keys is hier ook veel beter
Open hier maar even een topic: Cultuur & Historiequote:Op maandag 27 december 2021 02:17 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
[..]
Haha ok fop maar. Maar het is wel zo eigenlijk is het gewoon jammer. Dat die rooinekken van Engeland het allemaal hebben doorveroverd. Ze waren met meer hadden ook die Ieren die hun eigen taal niet spraken al mee. Maar wij moesten zelf ook nog uitkijken voor een Duits.
Is dit dan het nieuwe account van Bugno? In ieder geval wel dronkemanspraat.quote:Op maandag 27 december 2021 02:17 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
[..]
Haha ok fop maar. Maar het is wel zo eigenlijk is het gewoon jammer. Dat die rooinekken van Engeland het allemaal hebben doorveroverd. Ze waren met meer hadden ook die Ieren die hun eigen taal niet spraken al mee. Maar wij moesten zelf ook nog uitkijken voor een Duits.
Mogen we je stemlijst zien en heb je een mening over Blof en/of Rammstein? Of überhaupt over muziek.quote:Op maandag 27 december 2021 02:17 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
[..]
Bugno had humor.quote:Op maandag 27 december 2021 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is dit dan het nieuwe account van Bugno? In ieder geval wel dronkemanspraat.
Ok ok, binnen een uur rijden van Uppsala, want Viv heeft daar werkquote:Op maandag 27 december 2021 02:16 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ten noorden van Uppsala is een ruim begrip![]()
Maar als je een beetje in de buurt van Uppsala blijft is het nog wel te doen qua grote steden en reizen naar Nederland denk ik
Ik vind het wel een stoer avontuur. Hoe laat gaat de zon bij jullie onder?
He puts the rum in rumboonenrumboonquote:Op maandag 27 december 2021 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op maandag 27 december 2021 02:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
En dat magquote:Op maandag 27 december 2021 02:19 schreef Berkery het volgende:
Op Goodnight Saigon na vind ik Billy Joel gewoon geen ruk aan
Heb je nog een joint? Willie Nelson komt eraan!quote:Op maandag 27 december 2021 02:20 schreef MTheBassman het volgende:
Ik krijg een beetje plaatsvervangende schaamte van al die luchtpianospelers inclusief Rick.
Ik vind echt alles kut van die man. Komt niet oprecht over ofzo, weet niet wat het is. Ik vind zijn stem ook echt niet fijn.quote:Op maandag 27 december 2021 02:19 schreef Berkery het volgende:
Op Goodnight Saigon na vind ik Billy Joel gewoon geen ruk aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |