Ga je mond spoelen jij ....quote:Op maandag 27 december 2021 02:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is deze “band” ook van dat verschrikkelijke firestarter?
huh, was volgens mij wel erg lang geleden dat ik de film laatst zag danquote:
quote:Op maandag 27 december 2021 02:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Haaaa hoe is het.Klein kerstfeestje gehad gisterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Firestarterquote:Op maandag 27 december 2021 02:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is deze “band” ook van dat verschrikkelijke firestarter?
quote:Op maandag 27 december 2021 02:09 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Witte Afrikaanstaligen in Zuid Afrika worden dagdagelijks afgeslacht.
Geen Blof, dat weet ik zeker.quote:Op maandag 27 december 2021 02:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vast een lyric van het een of ander.
Was dus niet in de film maar in de trailer. Die zag ik dan waarschijnlijk bij Disney films als voorstukje. Videobanden genotquote:Op maandag 27 december 2021 02:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
huh, was volgens mij wel erg lang geleden dat ik de film laatst zag dan
Ik hoop het Fulax. Waar gaan jullie eigenlijk wonen precies?quote:Op maandag 27 december 2021 02:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Hier vorige week op bezoek geweest. Voelde raar. Dit is de komende maanden wel even de laatste keer geweest met onze plannen zo .... en zij heeft de afgelopen twee jaren wel behoorlijk vaak in het ziekenhuis gelegen.
Hopelijk kan zij nog een keer naar Zweden komen om te zien hoe wij het daar hebben
Ik denk dat je in een ander topic (of werelddeel) moet zijn.quote:Op maandag 27 december 2021 02:09 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Terwijl het zulke modelburgers zijn geweestquote:Op maandag 27 december 2021 02:09 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Ultieme festivalbandquote:Op maandag 27 december 2021 02:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
ProdigyGoden
Wat was dit live altijd een feestje, zeg. RIP aan de nabestaanden.
Diep in de nacht.quote:
oh dat verklaart het dan, had m zelf hier alleen op videoband gezienquote:Op maandag 27 december 2021 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was dus niet in de film maar in de trailer. Die zag ik dan waarschijnlijk bij Disney films als voorstukje. Videobanden genot
Je verwacht het niet!!!quote:Op maandag 27 december 2021 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
met op drums *tromgeroffel* Dave Grohl
????quote:Op maandag 27 december 2021 02:12 schreef Rumboonenrumboon het volgende:
Ons eigen volk de boeren. De Engelsen zijn allemaal maat aan het pochen met hun mensen.... Maar zelf hebben we ook een groot volk . Een enorme uitwas hebben we uitgebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |